Tragèdia aèria. Una dona de 46 anys que viatjava amb la seva filla de Barcelona fins a la ciutat argentina d'Ezeiza ha mort en ple vol per causes que encara es desconeixen. La víctima ha començat a patir el que es creu que ha estat un atac de pànic enmig del trajecte: suava, tenia dificultats per respirar i, finalment, ha acabat perdent el coneixement.
[noticiadiari]2/259368[/noticiadiari]
Ràpidament, el servei de l'aerolínia s'ha mobilitzat per atendre-la. Durant una hora i mitja li han fet una reanimació cardiovascular, però sense èxit. No ha pogut ser salvada i, en arribar a terra, ja no tenia signes vitals, tal com ha recollit el canal de televisió argentí Todo Noticias.
[noticiadiari]2/258971[/noticiadiari]
Abans d'arribar a l'Argentina, mentre l'avió encara era a l'aire, el pilot ha informat de la situació a la resta de passatgers i passatgeres i un cop han arribat al destí, membres del personal de la Policia de Seguretat Aeroportuària (PSA) i del servei mèdic de l'Aeroport han rebut el cos de la dona.
[plantillavirals]
Una dona de 46 anys mor en un vol de Barcelona a l'Argentina
La víctima viatjava amb la seva filla fins a la ciutat d'Ezeiza quan es creu que ha patit un atac de pànic
Ara a portada
Publicat el 29 de juliol de 2023 a les 14:29
Actualitzat el 29 de juliol de 2023 a les 14:37
Et pot interessar
-
Societat Rècord històric del metro de Barcelona amb més d'1,8 milions de validacions per Sant Jordi
-
Societat Pas endavant amb el català d'una de les marques de cotxes més importants del món
-
Societat El temps d'aquest dijous 24 d'abril: es manté l'ambient assolellat
-
Societat Multes de fins a 250 euros per fer servir el mòbil amb volum al transport públic de Portugal