Un incendi en un habitatge particular de l'Hospitalet de Llobregat ha deixat una dona ferida de gravetat, un home en estat menys greu i un gos mort aquest dilluns. Després de l'actuació dels Bombers de la Generalitat per rescatar la dona de l'interior del pis en flames, els Serveis d'Emergències Mèdiques (SEM) l'han traslladat a l'Hospital Vall d'Hebron de Barcelona.
Segons han explicat els Bombers, els fets han succeït cap a les cinc de la tarda i el cos d'emergències ha enviat deu dotacions, fins al lloc dels fets. En paral·lel, un home ha sofert lesions menors en despenjar-se per la façana de l'edifici i caure d'un segon pis quan fugia de les flames, pel qual ha estat derivat a l'Hospital de Bellvitge. A causa del foc, també ha mort un gos a l'interior del domicili.
[noticiadiari]2/258267[/noticiadiari]
L'incendi ha començat a la cuina i s'ha estès ràpidament per la resta de la casa. Si bé, els altres veïns de l'edifici no han resultat afectats. El SEM, que ha activat set unitats terrestres per aquest incident, no ha pogut detallar en més profunditat l'estat de les dues persones afectades.
[plantillavirals]
Una dona ferida greu després de ser rescatada del seu pis en flames a l'Hospitalet de Llobregat
Un altre home ha sofert lesions menors en despenjar-se per la façana i caure d'un segon pis fugint del foc
- Un camió dels Bombers -
- ACN
ARA A PORTADA
Publicat el
12 de juny de 2023 a
les 18:37
Et pot interessar
-
Societat
Collboni destapa la idea de la nova plataforma marina al Fòrum (i encaixa crítiques veïnals i polítiques)
-
Societat
Mouliaá lamenta el canvi de criteri de la Fiscalia en la causa contra Errejón i diu que anirà «fins al final»
-
Societat
Catalunya ha perdut un de cada quatre pisos turístics entre 2020 i 2025
-
Societat
Cinc nadons hospitalitzats a Espanya després de consumir llet de fórmula
-
Societat
Primera sanció de la Generalitat contra una agència per racisme immobiliari: l'odissea d'un llogater de Mataró
-
Societat
Catalunya lidera l'incompliment de serveis mínims de Renfe: circulen 15 vegades menys trens que a Madrid
