Una exalcaldessa, esquitxada amb la Grossa a Barberà

Sílvia Fuster es reparteix 400.000 euros entre quatre amigues més

Publicat el 22 de desembre de 2022 a les 17:31
La Loteria de Nadal és atzarosa i això fa que es vegin situacions de tots els colors. La grossa d'aquest 2022, molt repartida, ha tingut un toc molt curiós: una exalcaldessa s'ha embutxacat el primer premi. Qui va comandar Barberà del Vallès entre 2015 i 2019, Sílvia Fuster, duia un dècim que havia compartit amb quatre amigues més.

"Em fa molta il·lusió", no ha parat de repetir, a l'uníson amb les altres agraciades, i ha suggerit a la resta "fer un viatge amb un pessic per pensar què fer-ne". Són 80.000 euros per a cadascuna, tot i que Fuster, ha advertit que "un cop hagi tributat", perquè, abans de tot, cal passar comptes amb l'Estat.
 

Les amigues i l'exbatlle Foto: Juanma Peláez


"Era a casa i tenia el sorteig a la televisió" i aleshores els nens de Sant Ildefons han fet la tradicional cantada: "5.490... quatre milions d'euros". En un primer moment, no hi ha caigut, fins que "han començat a dir que havia tocat a Barberà" i aleshores, "he anat a comprovar-ho i el tenia", ha exclamat. "És una il·lusió molt gran", ha repetit, perquè "avui la ciutat sortirà a tot arreu".
 
És una tradició que cada any comprin entre les cinc i juguin a números de la rifa de Nadal. "Fa molt que ho fem, i en aquesta administració". I és que l'elecció del número va ser arran que el propietari els comentés que "venia de Burgos i vam dir, doncs, va! Agafem-lo".

[noticiadiari]71/38260[/noticiadiari]