Una infermera de l'equip de vacunació contra la Covid que diumenge passat va treballar a la residència Balàfia I de Lleida ha donat positiu per coronavirus. Segons ha pogut confirmar NacióDigital, les quatre professionals que formaven el grup que va posar les primeres dosis al centre lleidetà han estat aïllades de manera preventiva, així com els 66 usuaris de la residència.
En aquest mateix centre també s'ha detectat un altre positiu en una professional, tot i que el Departament de Salut ha indicat que no hi ha relació entre aquests dos casos, atès que les dues treballadores no van tenir contacte entre elles.
Els dos positius a la residència Balàfia I s'han registrat en les darreres hores. En aquest sentit, les fonts consultades també apunten que el contacte amb els residents va ser mínim i dins de les estrictes prevencions que marca el protocol.
[noticia]213696[/noticia]
La Generalitat ja ha iniciat un cribratge amb PCR als 78 treballadors del centre durant el matí d'aquest dimarts, que continuarà durant el dia amb la presa de mostres als usuaris. Fonts de la conselleria de Salut consultades per aquest diari expliquen que el proper 31 de desembre es faran nous testos als usuaris afectats i els professionals que han mantingut contacte amb el centre.
[plantillacoronavirus]
Una infermera que va vacunar contra la Covid-19 a la residència de Lleida dona positiu
La Generalitat posa en quarantena tots els residents del centre de Balàfia
- Milagros García, primera persona vacunada a Lleida. | ACN -
- | ACN
ARA A PORTADA
-
Realment es pot (i convé) densificar més Catalunya o va per barris? David Cobo | Arnau Urgell i Vidal
-
Les primeres multes de la Generalitat per incomplir la regulació de lloguers surten a 3.500 euros de mitjana David Cobo
-
Una concentració multitudinària atura el desnonament del Txema, un llogater d'un edifici farcit de «colivings» David Cobo
-
-
Sánchez ataca Feijóo i Abascal per «col·laborar en el desastre absolut» de la guerra a l'Iran Oriol March
Publicat el
29 de desembre de 2020 a
les 17:33
Actualitzat el
29 de desembre de 2020 a les
18:03
Et pot interessar
-
Societat
La Universitat de Perpinyà suprimeix el màster d'Estudis Catalans i Transfronterers
-
Societat
Els tècnics sanitaris denuncien l'ICS i Salut per incompliment d'acords
-
Societat El Govern obrirà expedient contra l'empresa del bloc de Sant Agustí per incompliment de la normativa
-
Societat
Apareixen diversos accessos a refugis antiaeris de la Guerra Civil en unes obres a Barcelona
-
Societat
El nadó de sis setmanes maltractat pels pares a Barcelona sobreviurà, però amb seqüeles
-
Societat
Els cotxes més fiables del 2026: els híbrids no endollables lideren el rànquing de l’OCU
