Un cop tancada la primera meitat de les festes de Nadal i, per tant, dels primers regals, arriba l'hora del trio més esperat per la canalla. Els Reis s'apropen i, com cada any, es comencen a conèixer quines són les joguines més buscades per la societat perquè ses majestats les facin realitat.
Enguany, tot i la gran disponibilitat de joguines tecnològiques disponibles, alguns clàssics dels anys 90 tornen a ser tendència. I així ho desgrana un estudi del comparador de preus idealo.es: el peluix Furby és la joguina més demandada per aquests Reis, amb un creixement del 440% en els últims sis mesos.
[plantillanadal]
Així, tampoc sorprèn que la Nancy d'Aitana, la primera que representa una gran estrella de la música catalana, esgotés les seves existències dies abans de Nadal. O que el Tamagotchi, la "mascota" digital, hagi tornat a incrementar la comercialització i torni a entrar a les llars com anys enrere.
Una joguina dels anys 90, la més buscada durant la campanya de Reis
Segons un estudi del comparador de preus idealo.es, la demanda del peluix Furby creix un 440% en els últims mesos
ARA A PORTADA
Publicat el 03 de gener de 2024 a les 17:11
Et pot interessar
-
Societat
Corbera de Llobregat, el poble que es converteix en pessebre
-
Societat
El temps d'aquest dilluns 29 de desembre: tornen les pluges
-
Societat
El temporal obliga a evacuar un poble a València: es manté l'alerta taronja per les pluges
-
Societat
Obren 13 fosses i es recuperen les restes de 19 víctimes del franquisme a Catalunya
-
Societat
Mor Carles Vilarrubí, empresari i exvicepresident del Barça, als 71 anys
-
Societat
Per què se celebra i es fan bromes el dia dels Sants Innocents?
