Una jove de 22 anys ha mort en un accident de trànsit a la carretera C-63 a l'altura de Vidreres (Selva). Segons ha informat el Servei Català del Trànsit, la víctima era la passatgera davantera d'un turisme que ha sortit de la via per causes que s'estan investigant.
Els Mossos d'Esquadra han rebut l'avís pocs minuts després de la una de la matinada. La víctima mortal era veïna de Girona. Amb aquesta, ja són 18 les persones que han mort en accident de trànsit aquest any a les carreteres catalanes.
Fins al lloc de l'accident s'hi han desplaçat sis patrulles dels Mossos, dues dels Bombers i dues ambulàncies del SEM. A la carretera s'ha donat pas alternatiu fins a les tres de la matinada.
Els Mossos han detingut el conductor drogat de l'accident. L'arrestat, de 31 anys, ha quedat ferit lleu i ha donat positiu en el control de drogues que li han fet els agents després del sinistre. A més, els policies li han trobat 96 grams d'haixix i 975 euros en bitllets fraccionats, motiu pel qual se l'investigarà per un delicte contra la salut pública.
[plantillasuccessos]
Una jove de 22 anys mor en un accident de trànsit a Vidreres
Ja són 18 les persones que han perdut la vida a les carreteres catalanes aquest any

- Vehicle Mossos -
- Josep M Montaner
ARA A PORTADA
-
Pisos, IRPF i l'ombra del referèndum: les opcions d'Illa per calmar el Parlament i salvar Sánchez Lluís Girona Boffi | Bernat Surroca Albet
-
L'1x1 de l'oposició d'Illa: entre l'exigència dels socis i la xenofòbia ultra O. March / B. Surroca / Ll. Girona
-
Sacsejada d'ERC i els Comuns a Illa perquè acceleri en finançament i habitatge: «Se li acaba el temps» Lluís Girona Boffi | Bernat Surroca Albet
-
Junts posa en mans d'Illa el futur de la legislatura a Madrid: «Així no es pot continuar» Oriol March
-
Publicat el 19 de febrer de 2022 a les 10:14
Et pot interessar
-
Societat Red Eléctrica demana aplicar canvis «urgents» per evitar una nova apagada
-
Societat El temps d'aquest dijous 9 d'octubre: alerta per pluges intenses a 22 comarques
-
Societat Plataforma per la Llengua i sindicats educatius insten el Govern a recuperar les tres hores de català al batxillerat
-
Societat Els joves catalans creients són més practicants que la gent gran
-
Societat Més de 4.000 euros: el preu mitjà d'un servei funerari a Catalunya
-
Societat Còctel d'aturades a Catalunya el 15 d'octubre: totes les vagues i mobilitzacions que coincideixen