Una jove de 22 anys ha mort en un accident de trànsit a la carretera C-63 a l'altura de Vidreres (Selva). Segons ha informat el Servei Català del Trànsit, la víctima era la passatgera davantera d'un turisme que ha sortit de la via per causes que s'estan investigant.
Els Mossos d'Esquadra han rebut l'avís pocs minuts després de la una de la matinada. La víctima mortal era veïna de Girona. Amb aquesta, ja són 18 les persones que han mort en accident de trànsit aquest any a les carreteres catalanes.
Fins al lloc de l'accident s'hi han desplaçat sis patrulles dels Mossos, dues dels Bombers i dues ambulàncies del SEM. A la carretera s'ha donat pas alternatiu fins a les tres de la matinada.
Els Mossos han detingut el conductor drogat de l'accident. L'arrestat, de 31 anys, ha quedat ferit lleu i ha donat positiu en el control de drogues que li han fet els agents després del sinistre. A més, els policies li han trobat 96 grams d'haixix i 975 euros en bitllets fraccionats, motiu pel qual se l'investigarà per un delicte contra la salut pública.
[plantillasuccessos]
Una jove de 22 anys mor en un accident de trànsit a Vidreres
Societat
Ja són 18 les persones que han perdut la vida a les carreteres catalanes aquest any
- Vehicle Mossos -
- Josep M Montaner
ARA A PORTADA
-
Política La Generalitat creua els dits perquè la fragilitat de Sánchez no entorpeixi la reforma del finançament Bernat Surroca Albet
-
Societat El Govern replanteja l'oficina de la renda bàsica universal i en reubica el director Bernat Surroca Albet
-
Política El Govern admet que la xifra de migrants regularitzats a Catalunya superarà les previsions Bernat Surroca Albet
-
Societat El Tribunal Suprem obre la porta a paralitzar la regularització extraordinària de migrants Redacció
-
Internacional El Tribunal Suprem rebutja l’intent de Trump d’acabar amb la ciutadania per naixement Pep Martí i Vallverdú
Publicat el
19 de febrer de 2022 a
les 10:14
Et pot interessar
-
Societat «Com feia la meva tia»: Albert Batlle envia els barcelonins al Corte Inglés per refugiar-se de la calor
-
Societat Gairebé el 90% dels funcionaris docents obté la primera plaça escollida per al curs vinent
-
Societat
Així serà la nova xarxa de Rodalies i Regionals: noves línies, perllongacions i millors freqüències
-
Societat El Parlament aprovarà la reclassificació professional del personal laboral d'atenció educativa
-
Societat
FGC convoca 42 places de maquinista per a la futura línia R-Aeroport
-
Societat
Desconvocada la vaga de les bugaderies industrials prevista per al 6 i 7 de juliol
