Wine Intelligence, empresa especialitzada en investigació sobre consum de vi al món, ha tret el rànquing de les 15 empreses més ben valorades mundialment, i entre elles, trobem a Torres en la posició 10.
Wine Intelligence assenyala en primer lloc a la marca Yellow Tail (Austràlia) i en segon lloc a Casillero del Diablo (Xile). Diu d'elles que «segueixen sent les marques de vi més poderoses del món enmig d'un panorama d'erosió del valor de les marques de vi a tot el món».
Per elaborar aquest Índex de Poder Global de les Marques de Vi, Wine Intelligence ha recollit les opinions de més de 25.000 consumidors de vi de 25 mercats, una xifra que representa més de 400 milions de consumidors de tot el món. Segons la consultora, l'estudi «revela una erosió del valor de la marca a tot el sector, derivada de l'alteració dels patrons de compra i consum experimentada durant l'era Covid, que els propietaris de les marques podrien trigar a recuperar».
[despiece]
Les quinze marques són les següents:
Yellow Tail
Casillero del Diablo
Jacob’s Creek
Gallo
Barefoot
Gato Negro
J.P. Chenet
Mouton Cadet
Santa Carolina
Torres
Lindeman’s
Frontera
Beringer
Robert Mondavi
Campo Viejo
[/despiece]
Una marca de vi catalana entre les 15 més ben valorades del món
La consultora Wine Intelligence realitza un rànquing sobre les marques de vi més poderoses del món
ARA A PORTADA
-
«La nostra raó d'existir és l'imaginari nacional català i, per sobre de tot, la llengua» Víctor Rodrigo | Ferran Casas i Manresa
-
La negativa de Sánchez a comprometre's amb l'IRPF obre una crisi de confiança Illa-Junqueras Bernat Surroca Albet
-
Junqueras es referma davant els incompliments de Sánchez: «No es donen les condicions per negociar els pressupostos d'Illa» Marc Descals
-
Una cimera secreta Sánchez-Junqueras a la Moncloa tampoc desbloqueja els pressupostos d'Illa Ferran Casas i Manresa
-
Junts exigeix que l'Estat pagui el que deu a Catalunya i crítica el consorci d'inversions d'ERC Redacció
Publicat el
04 de setembre de 2021 a
les 14:37
Et pot interessar
-
Societat
La prohibició del burca i el niqab, una oportunitat per a les esquerres
-
Societat
Què són els «therians»? Barcelona s'omple de curiosos, però no apareixen a la quedada
-
Societat
Quatre persones mortes en menys de 24 hores a les carreteres catalanes
-
Societat
Mor un motorista de 25 anys en un accident al centre de Barcelona
-
Societat
Troben un sensellar mort entre cartons al carrer a Badalona
-
Societat
Mor un motorista en un accident a Calonge de Segarra
