Una mare abandona i deixa morir la filla de «deshidratació extrema» als Estats Units per marxar de vacances

La dona de 20 anys va deixar la petita d'un any i quatre mesos sola a casa durant una setmana

  • Un nadó badallant, en una imatge d'arxiu -
Publicat el 25 de juny de 2023 a les 15:48
Els Estats Units viuen amb estupefacció un nou cas tràgic d'irresponsabilitat d'una mare jove. Una dona de 20 anys ha estat imputada per assassinat després d'abandonar i de deixar morir la seva filla d'un any i quatre mesos per marxar de vacances a Puerto Rico i Detroit. El nadó ha mort de "deshidratació extrema" després de passar cinc dies sol en una casa d'Ohio.

Els fets van tenir lloc entre el 8 i el 16 de juny, quan la mare va tornar de viatge i va comprovar que la seva filla era morta. En veure que no responia, va trucar a l'hospital i els equips d'emergències es van desplegar a la zona. Si bé, només van poder confirmar la defunció.

[noticiadiari]2/258915[/noticiadiari]
Les investigacions forenses han confirmat que la nena ha mort per culpa d'una deshidratació extrema, fruit de l'abandonament. Alguns veïns han declarat que van sentir plors a l'interior de l'habitatge, però no van actuar. La mare ha estat detinguda i es troba a la presó del Comtat de Cuyahoga, on restarà fins que el Tribunal Municipal de Cleveland dugui a terme la vista preliminar.

[plantillavirals]