El conductor d'una moto ha atropellat aquest dimarts dos vianants a la Via Augusta de Barcelona. Una de les víctimes, l'home, ha quedat ferida greu i el Sistema d'Emergències Mèdiques ha explicat que ha estat traslladat a l'Hospital Clínic.
El motorista, que ha resultat ferit menys greu, també ha estat traslladat al Clínic, juntament amb l'altra víctima de l'atropellament, una dona. El SEM ha rebut l'avís poc abans de les 12.30 hores del migdia i fins al lloc dels fets s'hi han desplaçat tres unitats terrestres.
Així mateix, fonts policials han explicat a Europa Press que la Unitat d'Investigació i Prevenció de l'Accidentalitat de la Guàrdia Urbana de Barcelona està investigant els fets.
Una moto atropella dos vianants a Barcelona
Una de les víctimes ha quedat ferida greu i és traslladada a l'Hospital Clínic

- Pedro Sánchez, presidint la conferència de presidents a la Palma -
- Moncloa
ARA A PORTADA
Publicat el 03 de maig de 2022 a les 20:21
Et pot interessar
-
Societat Un miler de persones protesten a Barcelona contra l'ampliació de l'aeroport: «Aconseguirem que no tiri endavant»
-
Societat Què és la meningitis vírica, la infecció que pateix Aitana Bonmatí?
-
Societat Àngels Esteller deixa l'acta de regidora del PP a Barcelona per centrar-se al Parlament
-
Societat El temps del cap de setmana del 28 i 29 de juny: comença l'onada de calor
-
Societat Un infant ferit en esfondrar-se part del sostre d'una guarderia a Barcelona
-
Societat Totes les banderes LGTBIQ+ i el que signifiquen: les coneixes?