El col·lectiu Stop Mare Mortum ha convocat aquest dimarts a la tarda una concentració a les portes de la seu de la Comissió Europea a Barcelona, en la qual han participat 300 persones, per protestar pel tancament de fronteres de Grècia.
El país hel·lènic ha decidit suspendre la Convenció de Ginebra i no acceptar més sol·licituds d'asil, després que Turquia obrís les seves fronteres. La decisió del govern grec ha aplanat el camí a l'extrema dreta, que ja ha protagonitzat diversos atacs a refugiats que intenten accedir a territori grec.
Durant la concentració, Stop Mare Mortum ha reclamat obrir "vies legals i segures" per a les persones refugiades que volen arribar a Europa.
Unes 300 persones es manifesten a Barcelona contra el tancament de fronteres de Grècia
Stop Mare Mortum reclama obrir "vies legals i segures" per a les persones refugiades que volen arribar a Europa

- Concentració a la seu de la Comissió Europea a Barcelona contra el tancament de fronteres a Grècia. -
- Andreu Merino
ARA A PORTADA
Publicat el 03 de març de 2020 a les 18:31
Et pot interessar
-
Societat El cognom en perill d'extinció: el tenen 64 persones i només està viu a la demarcació de Barcelona
-
Societat El temps del cap de setmana del 7 i 8 de juny: cel assolellat i temperatures estiuenques
-
Societat Evacuats els 70 passatgers d'un tren avariat dins d'un túnel a Sitges
-
Societat Dos camions accidentats compliquen la circulació a l'AP-7 en l'operació sortida del pont
-
Societat Les entitats ecologistes es reactiven davant d'una possible proposta d'ampliació de l'aeroport del Prat
-
Societat Arrenquen un cartell de l'ascensor d’un bloc de Sants que reclamava rebre la informació en català