[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=Rshp76sS1jw[/youtube]
La concentració que aquest dilluns s'ha fet a la plaça de Sant Pere de Berga en suport als dos nois que van ser agredits a la sortida de la discoteca La General per fer-se un petó ha superat totes les expectatives. Els dos joves han arribat poc abans de les 19.00 hores, ja amb una plaça repleta de gent, i sota els crits, pancartes i abraçades de suport d'amics, familiars, entitats i institucions.
"Només puc agrair tot el suport rebut per part voste", ha declarat Andrés Aguilar. "Per desgràcia", ha precisat, ells no són els únics que han rebut agressions físiques o morals. Per això, ha instat a continuar, després d'agrair les continuades i nombroses mostres de suport d'amics, familiars, mitjans de comunicació i gent "de l'altra banda del món". "Moltes gràcies, seguirem i junts ho aconseguirem", ha finalitzat.
VÃDEO Andrés Aguilar: «Només puc agrair tot el suport rebut»
Els joves agredits aquest cap de setmana a Berga són rebuts amb aplaudiments a la plaça Sant Pere
ARA A PORTADA
Publicat el
13 de març de 2017 a
les 20:07
Et pot interessar
-
Societat
Collboni vol aprofitar l'idil·li amb Junts per introduir les pistoles Taser a la Guàrdia Urbana
-
Societat
Quinze quilòmetres de cues a l'AP-7 per un accident a Montcada i Reixac
-
Societat
El nou mapa del sistema sanitari començarà a desplegar-se el gener de 2027
-
Societat
Moren dos homes ofegats a les platges d'Alacant
-
Societat
Troben un cadàver a l'L2 del metro de Barcelona
-
Societat Nova convocatòria d'ajuts al lloguer per a joves: requisits i com sol·licitar-los
