[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=Rshp76sS1jw[/youtube]
La concentració que aquest dilluns s'ha fet a la plaça de Sant Pere de Berga en suport als dos nois que van ser agredits a la sortida de la discoteca La General per fer-se un petó ha superat totes les expectatives. Els dos joves han arribat poc abans de les 19.00 hores, ja amb una plaça repleta de gent, i sota els crits, pancartes i abraçades de suport d'amics, familiars, entitats i institucions.
"Només puc agrair tot el suport rebut per part voste", ha declarat Andrés Aguilar. "Per desgràcia", ha precisat, ells no són els únics que han rebut agressions físiques o morals. Per això, ha instat a continuar, després d'agrair les continuades i nombroses mostres de suport d'amics, familiars, mitjans de comunicació i gent "de l'altra banda del món". "Moltes gràcies, seguirem i junts ho aconseguirem", ha finalitzat.
VÃDEO Andrés Aguilar: «Només puc agrair tot el suport rebut»
Els joves agredits aquest cap de setmana a Berga són rebuts amb aplaudiments a la plaça Sant Pere
ARA A PORTADA
-
«Rufián demana aplicar ciència, però ara hem de dir que hi som i després ja veurem la fórmula» Bernat Surroca Albet
-
-
Illa es compromet a impulsar «iniciatives parlamentàries» per a l'IRPF per moure ERC cap als pressupostos Bernat Surroca Albet
-
L'Estat pretén que l'acreditació del català dels migrants regularitzats sigui mèrit i no exigència Lluís Girona Boffi
-
Seguretat, immigració i llengua: les exigències de Perramon per fer llista amb Junts a Manresa Pere Fontanals
Publicat el
13 de març de 2017 a
les 20:07
Et pot interessar
-
Societat
Nova protesta dels mestres: negar-se a fer sortides i colònies
-
Societat
Nova vaga dels metges: rua reivindicativa per Barcelona per denunciar la sobrecàrrega laboral
-
Societat
Què fer aquest cap de setmana a Barcelona i Catalunya: 21 i 22 de febrer
-
Societat
«Santaco» com a punt de trobada en la defensa municipal del català
-
Societat
La nova vida de Tito Álvarez al Carib: «És una terra d'oportunitats»
-
Societat
La Sagrada Família arriba als 172,5 metres d'altura i canvia l'«skyline» de Barcelona
