El president de l'Associació Catalana de Víctimes d'Organitzacions Terroristes (ACVOT), José Vargas, ha amenaçat aquest divendres al vespre un equip de Betevé que informava de les convocatòries ultres de rebuig al tall de la Meridiana de Barcelona. El càmera de la televisió pública barcelonina avança entre la multitud i Vargas, que se n'adona que l'ha gravat, comença a increpar-lo.
El líder d'ACVOT, que va anar de número 10 a la llista de Josep Bou per Barcelona, exigeix al periodista que esborri "els últims 10 segons" de gravació o li trencarà la càmera i li fa una altra advertència: "Que no vegi cap imatge meva perquè si no ho passaràs malament".
VÃDEO El líder d'una associació de víctimes de terrorisme amenaça un equip de Betevé
José Vargas, que va ser el número 10 de Josep Bou a Barcelona, adverteix al periodista que li trencarà la càmera i que ho passarà "malament" si publica imatges seves
ARA A PORTADA
Publicat el 10 de gener de 2020 a les 20:58
Et pot interessar
-
Societat
El temps d'aquest divendres 21 de novembre: alerta per neu i vent a cinc comarques
-
Societat
Les tres claus de la nova mobilitat a l'entorn del Camp Nou en dia de partit
-
Societat
Barcelona preveu iniciar a finals del 2027 les obres per recuperar el Tramvia Blau
-
Societat
Els Mossos interroguen les germanes i la psicoterapeuta de Jonathan Andic
-
Societat
El Meteocat activa alertes a nou comarques per neu, vent i mal estat de la mar
-
Societat
El 30% de les europees majors de 15 anys patiran violència de gènere, segons l’OMS
