[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=fWcofc9cFBg[/youtube]
El bisbe de Córdoba, Demetrio Fernández, ha publicat un polèmic vídeo sobre la família i els diferents papers de l'home i la dona. Segons el religiós la funció del marit -que "com més home sigui millor"- és "protegir" i "donar seguretat". A més representa "l'autoritat" i és "signe de fortalesa".
En canvi, el paper de la dona -que com més "femenina" sigui millor- és la d'aportar "calor a la llar, acollida i tendresa".
El bisbe també es refereix a la inseminació in vitro. Segons el religiós els fills precedixen de "l'abraçada amorosa" i no "d'un aquelarre químic de laboratori". En aquest sentit afegeix: "Hi ha molts que pensen en el dret a tenir un fill, com si el fill fos un objecte, mentre que el fill és sempre un do, un do de Déu, fruit de la relació amorosa dels esposos que s'obren generosament a la vida".
VÃDEO Els homes han de «protegir» i les dones aportar «calor a la llar», segons el bisbe de Córdoba
Demetrio Fernández assegura en un vídeo que la fecundació in vitro és un "aquelarre"
ARA A PORTADA
Publicat el 24 de desembre de 2015 a les 16:59
Et pot interessar
-
Societat La Generalitat incentiva amb un plus l’ús del català als jutjats
-
Societat Prohibit el bany en tres platges catalanes per la qualitat de l'aigua
-
Societat Catalanofòbia en un bar de Barcelona: «Res de català, no m'agrada»
-
Societat Jordi Puigdevall, prior de Montserrat: «La visita dels reis va crear tensió, però la nostra màxima és acollir tothom»
-
Societat Quins són els impostos que generen més frau fiscal?
-
Societat Una «Kiss Cam» descobreix la infidelitat d'un reconegut empresari en un concert de Coldplay