VÍDEO | Enxampat en patinet elèctric per l'autovia T-11 a Reus

Difonen imatges d'un individu circulant per la vorera de l'autovia a tota velocitat

Publicat el 22 de setembre de 2022 a les 15:34
Se'l veu tot circulant en patinet elèctric per la vorera de l'autovia T-11, al seu pas pel terme de Reus. La xarxa social "Social Drive" n'ha difós les imatges, que no han trigat a fer-se virals, la tarda d'aquest dijous. Es tracta d'una temeritat que posa en perill la vida del mateix individu, però que també pot provocar un accident.

Segons estableix la normativa, els usuaris de patinets elèctrics han de circular pel carril bici i respectar els semàfors. Tenen prohibit desplaçar-se per les voreres, així com per vies interurbanes, travessies, autopistes i autovies. Finalment, també tenen prohibida la circulació per túnels urbans.


Circula con un patinete eléctrico por la autovía

📹 #T11 Reus, Tarragona pic.twitter.com/vVaREaCysb

— SocialDrive (@SocialDrive_es) September 22, 2022

Tot, la setmana que un informe de RACC ha determinat que el 60% dels usuaris de patinet elèctric a Barcelona admeten que circulen amb excés de velocitat. De la mateixa manera, sis de cada 10 reconeixen que se salten els semàfors si no hi ha altres vehicles circulant i que circulen contra direcció o per la vorera per guanyar temps.