[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=xXb0o-pAjVY[/youtube]
Cop de puny, i a terra. Dos agents antiavalots dels Mossos d'Esquadra han caigut a terra després de rebre un cop de puny en els incidents que s'han produït a l'exterior del Camp Nou just després d'acabar el Clàssic entre el Barça i el Reial Madrid. L'agressió es pot veure al minut 1:05 del vídeo. També s'hi pot veure com agents dels Mossos colpegen un home que era a terra.
Ja mentre es disputava el partit hi ha hagut enfrontaments entre Mossos i manifestants, a més de fins a tres barricades de foc. Els Mossos han fet càrregues i han disparat projectils de foam amb l'objectiu de dispersar un grup de manifestants que llençaven objectes com llaunes, ampolles i pirotècnia a la línia policial i que han acabat arrossegat contenidors fins al centre de la Travessera de les Corts.
VÃDEO Manifestants fan caure a terra antiavalots dels Mossos d'un cop de puny
Societat
Agents han clavat cops de porra al cap a un home que era a terra en els incidents a l'exterior del Camp Nou després el clàssic
ARA A PORTADA
-
Societat El futur dels pisos turístics esvera Catalunya: totes les cares del xoc per la nova regulació David Cobo
-
Societat «Els governs seran cada vegada més gestors de tragèdies» Pep Martí i Vallverdú | Arnau Urgell i Vidal
-
-
Societat «Les elits encara pensen que la recerca és finançament, quan és talent i regulació» Pep Martí i Vallverdú
-
Economia «El que volem veure és el pla d'infraestructures que prepara el Govern» Pep Martí i Vallverdú
Publicat el
18 de desembre de 2019 a
les 21:07
Et pot interessar
-
Societat «La vaga del dia 8 és un anunci del que podria passar»: l'ultimàtum d'USTEC en la represa del curs polític
-
Societat
Ceuta, Lampedusa i Gaza miralls d’Europa (i 2)
-
Societat
Un robot xinès supera el rècord mundial d'Usain Bolt en els 100 metres d'atletisme
-
Societat
Detingut el propietari del cotxe calcinat que hauria originat l'incendi de l'Alt Penedès
-
Societat
Inici de curs educatiu convuls després d'un any de mobilitzacions «històriques»: i ara, què?
-
Societat
Centenars d’antifeixistes planten cara a la manifestació ultra de Save Europe Act a Barcelona
