[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=KPc7MuKnPQc[/youtube]
La Fundació Juegaterapia ha llançat una campanya musical amb què anima tots els nens amb càncer a “lluitar i deixar KO” la malaltia. L'associació ha impulsat la iniciativa amb motiu del Dia Internacional del Càncer Infantil que se celebra aquest dijous, 15 de febrer.
Amb el lema, “Resistiré”, la iniciativa té com a peça central un videoclip en què diversos nens versionen la cançó del Dúo Dinámico de títol homònim com a homenatge “als petits lluitadors que no es rendeixen davant l'adversitat”.
La Fundació Juegaterapia treballa amb i per a nens malalts de càncer als hospitals amb el lema “la quimio jugant passa volant”. L'associació intenta que els pacients somriguin i juguin mentre dura el tractament.
VÃDEO Nens amb càncer versionen el «Resistiré» del Dúo Dinámico
Societat
El videoclip és una iniciativa de la Fundació Juegaterapia
ARA A PORTADA
Publicat el
15 de febrer de 2017 a
les 21:03
Et pot interessar
-
Societat
Qui mana al Palau Episcopal mentre s'espera el relleu d'Omella?
-
Societat
El comportament de la parella de Juanpere que va sorprendre els Mossos: «Deia coses estranyíssimes»
-
Societat
Les restriccions acaben, però Illa avisa: «No abaixem la guàrdia»
-
Societat
La tempesta que ha paralitzat Catalunya, en imatges
-
Societat
Catalanofòbia: per què l'espanyolisme en necessita?
-
Societat
«Amb la taxa, voldríem que els catalans no siguin considerats uns turistes més a Barcelona»
