[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=KPc7MuKnPQc[/youtube]
La Fundació Juegaterapia ha llançat una campanya musical amb què anima tots els nens amb càncer a “lluitar i deixar KO” la malaltia. L'associació ha impulsat la iniciativa amb motiu del Dia Internacional del Càncer Infantil que se celebra aquest dijous, 15 de febrer.
Amb el lema, “Resistiré”, la iniciativa té com a peça central un videoclip en què diversos nens versionen la cançó del Dúo Dinámico de títol homònim com a homenatge “als petits lluitadors que no es rendeixen davant l'adversitat”.
La Fundació Juegaterapia treballa amb i per a nens malalts de càncer als hospitals amb el lema “la quimio jugant passa volant”. L'associació intenta que els pacients somriguin i juguin mentre dura el tractament.
VÃDEO Nens amb càncer versionen el «Resistiré» del Dúo Dinámico
Societat
El videoclip és una iniciativa de la Fundació Juegaterapia
ARA A PORTADA
Publicat el
15 de febrer de 2017 a
les 21:03
Et pot interessar
-
Societat
Veïns de l’Hospitalet homenatgen l’Olga, que es va suïcidar després de ser desnonada
-
Societat
Mor un intern a Brians 2: vuitè suïcidi a les presons catalanes aquest any
-
Societat
Els docents reprendran el pols amb Educació en la recta final del 29-N
-
Societat
Els Mossos reforcen els protocols de seguretat i autoprotecció davant l’alerta jihadista
-
Societat
Dues persones es presenten amb ferides de bala al CAP de la Mina
-
Societat
Canvi d'horari d'hivern: cal avançar o endarrerir el rellotge?
