[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=bgxS1HS9x7Y[/youtube]
Un mínim de set persones van resultar ferides aquest dilluns a la tarda a Brasil per l'impacte d'una càmera al Parc Olímpic de Rio de Janeiro. Tres d'elles van haver de traslladades a l'hospital municipal Lourenço Jorge: una tenia un tall al nas, l'altre ferides lleus al tòrax, i la tercera, una nena de 8 anys, va patir cremades al coll.
La càmera que va caure pesava uns 100 quilos i es trobava suspesa a més de 20 metres del terra per diversos cables d'acer que van acabar cedint. OBS, encarregada de produir i transmetre les imatges de televisió dels Jocs, ha obert "una investigació completa" per aclarir el cas.
VÃDEO Set ferits després de caure una càmera aèria al Parc Olímpic de Rio de Janeiro
OBS, encarregada de produir i transmetre les imatges de televisió dels Jocs, obre "una investigació completa" per aclarir el cas
ARA A PORTADA
Publicat el 16 d’agost de 2016 a les 17:43
Et pot interessar
-
Societat Un apicultor utilitza les seves abelles per atacar una patrulla de Mossos
-
Societat A partir d'avui et trucaran menys i podràs identificar les trucades comercials
-
Societat Un incendi en una residència de gent gran provoca un mort i 19 ferits a Saragossa
-
Societat Les carreteres catalanes acumulen vint quilòmetres de retencions en l'operació sortida pel pont
-
Societat El cognom en perill d'extinció: el tenen 64 persones i només està viu a la demarcació de Barcelona
-
Societat El temps del cap de setmana del 7 i 8 de juny: cel assolellat i temperatures estiuenques