El president de Democracia y Unidad Española i un dels principals responsables dels grups de GDR del Bages, Jaime Vizern, va intentar arrencar dilluns al vespre les estaques grogues en suport als presos polítics i exiliats que llueixen en una de les rotondes de Berga des d'abans de Patum i que van ser col·locades en el seu moment per la territorial de l'Assemblea Nacional Catalana (ANC).
Un veí de Berga va mantenir un enfrontament verbal amb Vizern per impedir-li que acabés enduent-se els símbols. Pots veure'n el vídeo a continuació:
VÃDEO Un veí de Berga s'enfronta a un dels feixistes que intentava treure les estaques grogues d'una rotonda
Societat
Els fets van passar aquest dilluns a la nit
ARA A PORTADA
-
Política «Junts s'ha alineat definitivament amb Vox i PP; és un abans i un després» Bernat Surroca Albet
-
Política Més enllà de la Francisca: què pensen els votants de Junts sobre habitatge? Lluís Girona Boffi
-
Política El Congrés tomba els decrets d'habitatge i Sánchez meditarà durant el cap de setmana si convoca eleccions Lluís Girona Boffi
-
Política Guerra oberta Junts-Rufián: «Tothom sap que ets un invent de les clavegueres de l'Estat» Oriol March
-
Societat Centenars de persones reclamen una vaga general per l’habitatge després de la caiguda dels decrets Pau Espí Solé
Publicat el
31 de juliol de 2018 a
les 19:11
Et pot interessar
-
Societat
La nova llei de l'Escola d'Administració Pública prioritza la captació de talent jove
-
Societat
De migrar des de Gàmbia a ser campió d'Espanya amb el guiatge de l'entrenador: «El gimnàs és casa meva»
-
Societat
El català també necessita un lloc on viure
-
Societat
El Sindicat de Llogateres de Madrid titlla de «circ» la derogació dels decrets d’habitatge
-
Societat
El moviment per l'habitatge bloqueja la sortida de Barcelona per escalfar la manifestació de dissabte
-
Societat
La Xarxa Europea d'Igualtat Lingüística reclama que els algoritmes no «excloguin» l'ús del català
