Una nevada primerenca ha portat temps d'hivern en algunes zones del Pirineu quan encara no fa ni una setmana que ha començat la tardor. La neu ja es va deixar veure aquest divendres a primera hora, i tot i que va començar a fer-ho en cotes relativament altes, la baixada de la temperatura la va portar fins als 1.600 metres.
La nevada ha deixat un paisatge plenament hivernal al mes de setembre en alguns punts del Pirineu català, com a la Vall de Núria o la Molina, on s’han acumulat alguns centímetres de neu.
A sota, el vídeo de l’arribada del primer tren del matí d’aquest dissabte a la Vall de Núria, completament nevada. L’estació es manté oberta ininterrompudament fins a l’1 de novembre.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=6T_tAuRTK_w[/youtube]
En aquest altra vídeo, enregistrat a la Molina, s'hi veuen els bike patrols de l'estació que fan la obertura de circuits al matí abans de l'obertura al públic. El bikepark en aquest indret estarà obert els caps de setmana fins al 4 d’octubre.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=LD6v8VO2rdI[/youtube]
VÃDEOS La primera nevada de tardor deixa una Vall de Núria de postal
La neu va començar a caure aquest divendres i ha deixat alguns centímetres en cotes relativament baixes
Ara a portada
Publicat el 26 de setembre de 2020 a les 18:13
Et pot interessar
-
Societat La demanda de cursos C1 de català per a estudiants i docents de la UPF es duplica en un any
-
Societat Així seran les noves màquines de venda de bitllets al metro de Barcelona
-
Societat Un menor en estat greu després de ser atropellat per un taxi a Nou Barris
-
Societat Si reps un SMS de la Seguretat Social no hi facis clic: pot ser una estafa