El carrer del Casal Parroquial a les 3 de la tarda!! 🌨🌩☔ï¸ðŸ˜“ #Palafrugell @meteocat @meteobemporda @Monica_Usart pic.twitter.com/pCGKAxxS3s
— ParroqPalafrugell (@ParroqPala) 4 de noviembre de 2017
Segons els Bombers, fins a 9 cotxes s'han vist sorpresos per la crescuda de l'aigua: 4 a Pals, 2 a Palafrugell, 1 a Palau-sator, 1 a Begur i 1 a Calonge. Paral·lelament, un dels carrils de la C-31 al seu pas per Calonge –al quilòmetre 322- s'ha hagut de tallar per inundació de la via. Protecció Civil també informa que s'han produït diversos talls d'electricitat amb 2.700 abonats afectats a Palamós, 868 a Mont-ras, 644 a Calonge i 370 a Santa Cristina d'Aro.
De les 81 trucades al telèfon 112 per les pluges, 37 s'han rebut des de Palafrugell, 13 des de Pals, 6 a Calonge i 6 més a Begur. Segons dades de les estacions de Meteocat i Meteoclimatic, la tempesta ha deixat registres destacables com els 60,1 litres de Calonge, els 56 litres a Palafrugell o els 48,4 litres a Castell d'Aro (22,2 dels quals en només 30 minuts). A Massoteres (Segarra), el xàfec també ha estat molt fort i ha deixat un total 45 litres (23 dels quals en mitja hora). Fins al moment, segons el Meteocat, al llarg del dia d'avui un total de 967 llamps han tocat terra a Catalunya (355 dels quals al Baix Empordà).
Aquestes són algunes de les imatges del temporal:
Pista hoquei patins Palafrugell pic.twitter.com/fqa0jIF04d
— Carlesbatlle19 (@BatlleRigau) 4 de noviembre de 2017
@TomasMolinaB diluvi universal a Begur amb llamps, trons i pedregada pic.twitter.com/0g9TBIpB91
— maria victoria caner (@mvictoriacaner) 4 de noviembre de 2017
Palafrugell #putohockey pic.twitter.com/JNwpOjtgdZ
— Xavier_TL (@Xavier_TL) 4 de noviembre de 2017
🌩 #Palafrugell 📹 Isabel Simón â–¶ï¸ https://t.co/hdTFX6ri5Q @jjanue #324eltemps pic.twitter.com/7VVU6MJg6Y
— Alberto Alcántara (@alcantara_alb) 4 de noviembre de 2017