Centenars de veïns s'han manifestat aquest dissabte a la tarda tallant l'accés a la Barceloneta per denunciar l'incivisme, la inseguretat i la manca d'higiene del barri. Denuncien que aquest és "el pitjor estiu des de fa anys" i ho atribueixen a la massificació turística. La protesta ha començat a la plaça de la Barceloneta i ha avançat cap al passeig de Joan de Borbó, on s'ha tallat l'accés al barri.
La marxa ha acabat amb un manifest en el qual han reclamat eliminar la venda il·legal, més presència policial i més neteja. Els veïns demanen solucions al govern de l'alcaldessa de Barcelona, Ada Colau, perquè, segons ells, la situació "ha empitjorat molt" i se senten "abandonats" per l'Ajuntament.
Veïns de la Barceloneta tallen l'accés al barri per denunciar l'incivisme, la inseguretat i la manca d'higiene
Denuncien que aquest és "el pitjor estiu des de fa anys" i ho atribueixen a la massificació turística
ARA A PORTADA
Publicat el
18 d’agost de 2018 a
les 20:09
Et pot interessar
-
Societat Mor un motorista en un accident amb un cotxe a Lloret de Mar
-
Societat Una promoció d'inspectors de Treball denuncia que cobra sense treballar des de fa mig any
-
Societat
El jutge manté la presó provisional pel pare investigat per maltractar el seu nadó
-
Societat
Un home ferit per arma blanca en una baralla al barri de la Salut de Badalona
-
Societat
Governar l'educació artística superior
-
Societat
Collboni vol aprofitar l'idil·li amb Junts per introduir les pistoles Taser a la Guàrdia Urbana
