Uns 30 veïns del carrer Aiguafina i de la urbanització Selva Brava de Llagostera, al Gironès, s’han concentrat pacíficament aquest migdia davant la casa on el divendres passat un veí de Llagostera de 63 anys va resultar malferit després de ser atacat per dos gossos de la raça pitbull.
Els veïns s’han mobilitzat en conèixer que ahir els gossos van ser retornats a casa de la seva propietària. Una decisió que rebutgen frontalment i reclamen que se’ls torni a portar a la protectora de Figueres fins que el jutge decideixi el seu futur.
“No ho entenem, tenim por escènica de sortir al carrer, aquí viu gent gran i criatures; els gossos poden atacar a qualsevol altra persona”, ha explicat Christian Olivé, gendre de la víctima. Segons el que ha comentat, els propietaris dels animals han decidit marxar del barri. “Per molt que se’n vagin, els gossos aniran amb ells i poden provocar algun problema més allà on vagin”, ha insistit.
Veïns de l'home atacat per dos pitbulls a Llagostera denuncien sentir-se «atemorits»
Ahir van lliurar els gossos a la propietària, un fet que ha despertat el rebuig frontal dels habitants del barri on va ocórrer el succés
ARA A PORTADA
Publicat el
13 de març de 2016 a
les 18:03
Et pot interessar
-
Societat
La primera granja de grills per al consum humà: «Només cal trencar la barrera psicològica»
-
Societat USTEC insta CCOO i UGT a «no continuar d'esquena al col·lectiu» educatiu
-
Societat
El jove mexicà que s'examinarà del B1 de català: «No soc cap geni dels idiomes, només ho he intentat»
-
Societat
L'autobús es dispara com a alternativa a Rodalies
-
Societat
Rescaten tres joves que feien pàdel surf a la platja de Malgrat de Mar
-
Societat
El director de la presó de Puig de les Basses renuncia al càrrec després de tres suïcids de presos
