En el marc de la campanya “Què bé que s'està quan s'està bé”, l'empresa Vichy Catalán busca el protagonista del seu proper espot. Així, buscant la màxima implicació de l'usuari, des de l'estrena de la campanya i fins al proper 6 de juliol, la companyia recopilarà a través d’una aplicació de la seva fanpage de Facebook els vídeos dels usuaris inspirats en l’espot “Què bé que s'està quan s'està bé”.
Entre els més votats pels usuaris, un jurat professional seleccionarà els tres que protagonitzaran el nou anunci de Vichy Catalán, un creatiu espot que podrà veure’s per TV en prime time els dies 16, 17, 18, 23, 24, 25, 30, 31 de juliol i 1 d'agost.
La campanya “Què bé que s'està quan s'està bé” que vol reforçar l’objectiu de rejovenir la marca, es potenciarà de les principals xarxes socials de Vichy Catalán (Facebook, Twitter, Youtube i Instagram) amb el hashtag #QueBeQueSEstaVCH.