Des de primera hora de la tarda d'aquest dimecres, més de 600 persones, la majoria estudiants universitaris convocats per Universitats per la República i el CDR de Sants, han ocupat les vies de l'AVE de l'Estació de Sants de Barcelona.
Els manifestants han accedit a les vies cridant "llibertat presos polítics" i han tallat la circulació dels trens d'alta velocitat. La manifestació també afecta al servei Avant i a les línies R1, R3 i R3 de Rodalies. Un dels moments més emotius s'ha viscut quan tots els manifestants han cantat Els Segadors.
La concentració s'ha desconvocat a les 21:15h, després que els agents antiavalots hagin desallotjat i tancat l'estació de Sants.
Desallotgen les vies de l'estació de Sants, després que centenars de manifestants hagin tallat la circulació de trens durant tota la tarda, convocats per @unisxrepublica i el @CDRSants. pic.twitter.com/riRN1rKgQ0
— NacióDigital (@naciodigital) 8 de novembre de 2017