[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=ZjaHWSDPEHo[/youtube]
Primers detinguts en el marc del nou operatiu permanent impulsat per l'Ajuntament de Barcelona contra la venda ambulant. La Guàrdia Urbana ha entrat fins a la ronda Litoral per arrestar tres manters aquest dimarts entre dos quarts de set i les set de la tarda. Endavant Ciutat Vella ha difós imatges del dispositiu policial a través de les xarxes socials.
La policia acusa els tres detinguts de delicte contra la propietat industrial i desordres públics. Habitualment les intervencions per venda ambulant no comporten detencions i, per tant, el motiu de l'arrest hauria estat l'acusació de desordres públics.
La intervenció policial ha requerit tallar la ronda Litoral entre la sortida 22 en sentit Llobregat i la 21 en sentit Besòs durant cinc minuts.
VÍDEO La Guàrdia Urbana entra a la ronda Litoral per detenir tres manters
La policia local arresta tres venedors ambulant i els acusa d'un delicte de desordres públics

- Una imatge del dispositiu policial per detenir tres manters | Endavant Ciutat Vella -
- | Endavant Ciutat Vella
ARA A PORTADA
Publicat el 30 de juliol de 2019 a les 19:53
Actualitzat el 30 de juliol de 2019 a les 20:35
Et pot interessar
-
Societat Festes de Sants 2025: cartell, pregó, carrers guarnits i programa
-
Societat El temps del cap de setmana del 9 i 10 d'agost: calor intensa i ruixats de tarda
-
Societat Programa de les festes de Sants 2025
-
Societat Treballen per eliminar una nova plaga de rates a la Barceloneta
-
Societat Descobreixen el forat negre massiu més antic de l'univers
-
Societat Bonet lamenta el manteniment de la vaga de socorristes en un moment «crític» i apel·la a la «responsabilitat»