[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=ZjaHWSDPEHo[/youtube]
Primers detinguts en el marc del nou operatiu permanent impulsat per l'Ajuntament de Barcelona contra la venda ambulant. La Guàrdia Urbana ha entrat fins a la ronda Litoral per arrestar tres manters aquest dimarts entre dos quarts de set i les set de la tarda. Endavant Ciutat Vella ha difós imatges del dispositiu policial a través de les xarxes socials.
La policia acusa els tres detinguts de delicte contra la propietat industrial i desordres públics. Habitualment les intervencions per venda ambulant no comporten detencions i, per tant, el motiu de l'arrest hauria estat l'acusació de desordres públics.
La intervenció policial ha requerit tallar la ronda Litoral entre la sortida 22 en sentit Llobregat i la 21 en sentit Besòs durant cinc minuts.
VÍDEO La Guàrdia Urbana entra a la ronda Litoral per detenir tres manters
La policia local arresta tres venedors ambulant i els acusa d'un delicte de desordres públics
ARA A PORTADA
Publicat el 30 de juliol de 2019 a les 19:53
Actualitzat el 30 de juliol de 2019 a les 20:35
Et pot interessar
-
Societat Un apicultor utilitza les seves abelles per atacar una patrulla de Mossos
-
Societat A partir d'avui et trucaran menys i podràs identificar les trucades comercials
-
Societat Un incendi en una residència de gent gran provoca un mort i 19 ferits a Saragossa
-
Societat Sense congestions a les carretes amb l'operació sortida del pont pràcticament completada
-
Societat El cognom en perill d'extinció: el tenen 64 persones i només està viu a la demarcació de Barcelona
-
Societat El temps del cap de setmana del 7 i 8 de juny: cel assolellat i temperatures estiuenques