La Guàrdia Civil va detenir dimarts passat una dona a l'Aeroport del Prat per un delicte de suborn a dos agents. Segons ha informat la Guàrdia Civil, la dona, de 40 anys d'edat i veïna de Tarragona, va accedir al filtre de seguretat de la Terminal 1 de l'Aeroport del Prat amb la intenció d'agafar un vol amb destinació a Shangai prèvia escala a Ámsterdam. La dona, d'origen xinès i nacionalitat espanyola, portava al cim 85.053 euros i 205 iens, una quantitat de diners superior a la permesa per viatjar fora de l'Estat. Per tal que la deixessin marxar sense detenir-la va oferir 1.000 euros a la Guàrdia Civil.
Quan dos agents de la Guàrdia Civil encarregats del control de seguretat dels passatgers que agafen els vols van recomptar els diners, la dona els hauria ofert un bitllet de 500 euros a cada policia si la deixaven marxar sense denunciar la infracció i intervenir els diners.
Els guàrdies civils van detenir la dona per presumpte comissió d'un delicte de suborn i li van intervenir els diners, que pujaven a una quantitat total de 85.053 euros i 205 iens. La Guàrdia Civil ha posat a disposició del Jutjat en funcions de guàrdia del Prat del Llobregat les diligències instruïdes i els diners intervinguts.
							
																					
																Volia comprar el silenci de la Guàrdia Civil amb 1.000 euros
Una dona intenta subornar dos agents per marxar a la Xina amb 85.000 euros
ARA A PORTADA
- 
													Punt i final al pacte Junts-PSOE: la militància avala la ruptura amb Sánchez Oriol March | Bernat Surroca Albet  
- 
													Jaume Giró, després del trencament Junts-PSOE: «Cal evitar el tacticisme i defugir la retòrica erma» Oriol March  
- 
													ERC, davant del «trencament» de Puigdemont amb Sánchez: entre l'escepticisme i el compromís amb la negociació Bernat Surroca Albet  
- 
													Sánchez admet cobraments en efectiu, però sempre «dins de la legalitat»: «El finançament del PSOE és net» Bernat Surroca Albet  
- 
													Mazón anuncia una compareixença per la dana i diu que «es fa càrrec» dels insults dels familiars de les víctimes Natàlia Pinyol  
Publicat el 10 d’agost de 2011 a les 15:42
																			
								Et pot interessar
- 
												 Societat
												Quin és l'origen de la Castanyada? Societat
												Quin és l'origen de la Castanyada?
- 
												 Societat
												El temps d'aquest divendres 31 d'octubre de 2025: boires i cel enteranyinat Societat
												El temps d'aquest divendres 31 d'octubre de 2025: boires i cel enteranyinat
- 
												 Societat
												Mor un home en caure d'una alçada de 14 metres mentre treballava en el sostre d'una empresa de Viladecans Societat
												Mor un home en caure d'una alçada de 14 metres mentre treballava en el sostre d'una empresa de Viladecans
- 
												 Societat
												Condemnen a presó el tuitaire que volia «perseguir» la família que va demanar més castellà a l'escola de Canet Societat
												Condemnen a presó el tuitaire que volia «perseguir» la família que va demanar més castellà a l'escola de Canet
- 
												 Societat
												Un congrés internacional i una exposició commemoraran el centenari de la mort de Gaudí Societat
												Un congrés internacional i una exposició commemoraran el centenari de la mort de Gaudí
- 
												 Societat
												Els millors plans per la Castanyada 2025 a Catalunya Societat
												Els millors plans per la Castanyada 2025 a Catalunya

 
															 
															 
															 
															 
															