Novetats sobre el bisbe emèrit de Solsona Xavier Novell. Ara, segons ha explicat El Mundo, ha sol·licitat la documentació necessària per poder casar-se amb la seva parella per la via civil. Així doncs, Novell i la psicòloga i escriptora de novel·la eròtica, Sílvia Caballol, van registrar el passat 7 d'octubre al Registre Civil de Súria la sol·licitud per contraure matrimoni.
D'aquesta manera consta al document signat pel jutge de pau, Jaume Bransuela Alsina, al qual El Mundo explica que hi ha tingut accés. En el document, i en compliment de l'article 246 del Reglament del Registre Civil, el jutge convida a totes les persones que coneguin "algun impediment legal" per a la celebració d'aquest matrimoni civil que "ho manifestin per escrit o de paraula a aquest jutjat en un termini de quinze dies".
Xavier Novell i Gomà va capgirar la seva vida als 52 anys, després d'haver penjat el bàcul de bisbe de Solsona i els hàbits de sacerdot. Ordenat l'any 1997, el seu periple eclesiàstic va estar marcat per haver esdevingut un bisbe jove amb ideals conservadors i una ferma decisió de fer públics els seus postulats, encara que generessin renou social i polític. Ara, s'ha allunyat de la seva diòcesi i també de l'Església.
Després de mantenir diverses reunions amb el Papa Francesc al Vaticà -tal com va avançar NacióDigital-, Novell s'ha fet fonedís un cop sabuda la notícia de la seva relació sentimental, una informació que ell mateix va admetre que no es podia amagar i que seria publicada tard o d’hora, tot i no voler explicar-la obertament el dia que el Bisbat de Solsona la va donar a conèixer.
Xavier Novell demana cita per casar-se pel civil
Societat
Segons ha explicat "El Mundo", el bisbe emèrit de Solsona i la seva parella van sol·licitar-ho el 7 d'octubre al Registre Civil de Súria
- Xavier Novell en una imatge d'arxiu. -
- Adrià Costa
ARA A PORTADA
-
Política El repartiment de menors de Ceuta tensa l'aliança renovada de PP i Vox Bernat Surroca Albet
-
Política El PP es desmarca de Vox i anirà a la Comissió Sectorial d'Infància per tractar la situació dels menors a Ceuta ACN
-
Política Snooker | Dos anys de Salvador Illa: unir i servir no era tan fàcil Ferran Casas i Manresa | Bernat Surroca Albet
-
Política Com s'ho haurà de fer Salvador Illa si el PP i Vox arriben a la Moncloa? Bernat Surroca Albet
Publicat el
13 d’octubre de 2021 a
les 19:00
Et pot interessar
-
Societat
Estabilitzat l’incendi forestal de Tírig després de tres dies actiu
-
Societat
El diari esportiu Relevo es refunda gràcies a una empresa que fomenta el sector del joc
-
Societat
Ordenen la retirada de sis models d'ulleres per veure l'eclipsi solar total
-
Societat
Barcelona culmina la reurbanització del carrer de Balmes amb més espai per als vianants
-
Societat
L’ICGC redueix de cinc metres a pocs centímetres el marge d’error del posicionament per satèl·lit
-
Societat
Un home dispara a l'aire després d'una discussió a l'Hospitalet de Llobregat
