Yahoo ha anunciat aquest dimecres que ha detectat una nova "esquerda" en el seu sistema per un atac informàtic que va passar l'agost de 2013 i que els hackers podrien haver robat les dades de més de mil milions de comptes. Segons la companyia, es tracta d'un incident diferent del que es va comunicar el setembre, quan l'empresa va reconèixer que el robatori
d'uns 500 milions de comptes dels seus usuaris. Les dades sostretes llavors incloïen noms, adreces de correu electrònic, telèfons, dates d'aniversaris, contrasenyes i, en alguns casos, preguntes i respostes de seguretat.
Yahoo creu que en aquest nou atac descobert avui, els hackers podrien haver sostret informació similar. L'empresa, però, està convençuda que els pirates no han aconseguit dades sobre les targetes de pagament o de comptes bancaris.
Yahoo anuncia el robatori de dades de mil milions de comptes
La companyia admet un nou atac
ARA A PORTADA
Publicat el 14 de desembre de 2016 a les 22:51
Et pot interessar
-
Societat
Un miler de persones es manifesta a Perpinyà amb motiu de la Diada de la Catalunya Nord
-
Societat Alerta per fortes ratxes de vent al nord del país aquest dissabte
-
Societat
Mor d'un infart el rector de la Universitat Ramon Llull Josep Antoni Rom
-
Societat
Vuit detinguts acusats de cometre 19 robatoris a domicilis en dos mesos
-
Societat
Cinc detinguts pel matrimoni forçat d'una menor de 14 anys a canvi de 5.000 euros i 5 ampolles de whisky
-
Societat
Yamandi, el metge cubà que aprèn català per cultura i respecte
