Yahoo ha anunciat aquest dimecres que ha detectat una nova "esquerda" en el seu sistema per un atac informàtic que va passar l'agost de 2013 i que els hackers podrien haver robat les dades de més de mil milions de comptes. Segons la companyia, es tracta d'un incident diferent del que es va comunicar el setembre, quan l'empresa va reconèixer que el robatori
d'uns 500 milions de comptes dels seus usuaris. Les dades sostretes llavors incloïen noms, adreces de correu electrònic, telèfons, dates d'aniversaris, contrasenyes i, en alguns casos, preguntes i respostes de seguretat.
Yahoo creu que en aquest nou atac descobert avui, els hackers podrien haver sostret informació similar. L'empresa, però, està convençuda que els pirates no han aconseguit dades sobre les targetes de pagament o de comptes bancaris.
Yahoo anuncia el robatori de dades de mil milions de comptes
Societat
La companyia admet un nou atac
ARA A PORTADA
-
Política Radiografia d'un «estat paral·lel»: tenen futur els Països Catalans? Bernat Castanyer Colomer
-
-
Política L'UCE evoca Muriel Casals per recuperar la unitat: «L'independentisme era guapo» Bernat Castanyer Colomer
-
Cultura La memòria d'un Jaume I polifacètic inaugura la Universitat Catalana d'Estiu Bernat Castanyer Colomer
-
Publicat el
14 de desembre de 2016 a
les 22:51
Et pot interessar
-
Societat
El SEM atén 65 persones per les altes temperatures des del 18 d’agost
-
Societat
Què passa si la IA destrueix llocs de treball?
-
Societat
Eclipsar la realitat
-
Societat
Barcelona es regira contra una manifestació ultra i l'Ajuntament interpel·la la Generalitat
-
Societat
Sants enllesteix els guarniments de festa major amb un ull posat al cel
-
Societat
El govern espanyol desallotja els migrants de la platja de Ceuta i habilita nous espais d'acollida
