Segons informen en el blog de la companyia, "Marketplace està pensat per trobar alguna cosa que tinguin les persones més properes a tu". Filtra els resultats per localització, categoria o preu. Per accedir-hi, els usuaris només hauran de prémer el botó en forma de botiga que apareix a la pantalla d'inici, tant des del mòbil com des de l'ordinador. En el cas de voler posar a la venda productes, cal publicar una fotografia, incloure-hi una descripció, marcar preu al producte i confirmar la localització.
Acord privat per al pagament
La compra es pot fer a través del xat de Facebook o per una oferta directa. Un dels desavantatges, per ara, és que la xarxa social no ofereix cap mètode de pagament. La transacció s'haurà de realitzar de manera particular entre els interessats, acordant un lloc d'entrega.
Marketplace va arribar primer als Estats Units, el Regne Unit, Austràlia, Nova Zelanda, Canadà, Xile i Mèxic. Des d'aquest dimecres, Facebook ha anunciat que s'estén a 17 països europeus, entre ells Espanya. La plataforma ja compta, segons dades de la companyia, amb 19 milions d'usuaris.

El Marketplace de Facebook Foto: Facebook