Disney presenta la seva nova plataforma de continguts per streaming: Disney+. A través d'un comunicat, la multinacional nord-americana ha confirmat que l'any 2019 s'estrenarà aquest nou projecte, iniciant-se als Estats Units amb projecció per portar-ho a diversos països.
Netflix és un dels més afectats pel nou moviment de Disney, ja que perdrà totes les llicències de contingut que té en aquests moments. La nova plataforma inclourà títols, sèries, pel·lícules i derivats de Marvel, Pixar, Star Wars i National Geographic.
A més, Disney ha confirmat diferents projectes, com una nova sèrie per Loki -personatge de la saga de Marvel, Thor-, un reboot de High School Musical, nous continguts d'Star Wars a més de pel·lícules exclusives.
Arriba el «nou Netflix» de Disney, amb contingut de Pixar, Marvel o Star Wars
Tecnologia
La nova plataforma d'streaming estarà disponible a partir de 2019 i retirarà totes les llicències concedides a Netflix
ARA A PORTADA
-
Societat Grans súpers a dins de mercats municipals: així s'estén (i es paga) el model a Barcelona David Cobo | Ànnia Monreal
-
Societat Els supermercats grans també creixen a Barcelona: se n'han obert 141 en 10 anys Ànnia Monreal | David Cobo
-
-
Societat «Les elits encara pensen que la recerca és finançament, quan és talent i regulació» Pep Martí i Vallverdú
-
Economia «El que volem veure és el pla d'infraestructures que prepara el Govern» Pep Martí i Vallverdú
Publicat el
09 de novembre de 2018 a
les 20:42
Et pot interessar
-
Tecnologia
La Universitat de Lleida testarà cases de fusta per reduir un 20% el consum energètic
-
Tecnologia
Google eliminarà totes les dades emmagatzemades del mode incògnit
-
Tecnologia
El nou «Call of Duty: Warzone» té participació catalana (i ja pots jugar-lo)
-
Tecnologia
La policia inicia una investigació a Andorra després d'un reportatge sobre OnlyFans al país
-
Tecnologia
Facebook i Instagram recuperen la normalitat després d'una caiguda mundial
-
Tecnologia
Twitter activa sense avisar aquesta perillosa funció
