Facebook també aposta per les sèries. La xarxa social de Mark Zuckerberg ja en té preparades prop de 20, que espera emetre a partir del juny, segons apunta Business Insider. La companyia, que competirà amb plataformes com Netflix o HBO, llançarà dos tipus de continguts: sèries de llarga durada i de pressupost elevat i petits "shows" diaris de cinc a deu minuts.
Precisament, un d'aquests darrers productes seria un "reality show" que faria servir la tecnologia com a reclam. D'acord amb el mitjà citat, es tractaria d'un espai de cites en què els participants es coneixerien per primer cop mitjançant ulleres de realitat virtual abans de veure's en persona.
Els continguts s'oferiran de manera gratuïta i estaran finançats principalment per pauses publicitàries, com els vídeos del feed notícies. Si bé encara no hi ha massa detalls sobre aquesta iniciativa, Business Insider assegura que Facebook s'ha reunit amb diverses productores nord-americanes i que els shows que emetrà comptaran amb la presència d'actors de renom.
Facebook emetrà sèries exclusives a partir de l'estiu
La plataforma competirà amb plataformes com Netflix i HBO | L'accés als continguts serà gratuït
Ara a portada
Publicat el 08 de maig de 2017 a les 19:40
Et pot interessar
-
Tecnologia La Universitat de Lleida testarà cases de fusta per reduir un 20% el consum energètic
-
Tecnologia Google eliminarà totes les dades emmagatzemades del mode incògnit
-
Tecnologia El nou «Call of Duty: Warzone» té participació catalana (i ja pots jugar-lo)
-
Tecnologia La policia inicia una investigació a Andorra després d'un reportatge sobre OnlyFans al país