Ibai i Piqué rebenten el Palau Sant Jordi amb el seu nou equip d'e-sports en un esdeveniment històric

Unes 15.000 persones omplen l'estadi per donar la benvinguda a la franquícia en una exhibició de força del sector: patrocinadors de renom, streaming de rècord i una victòria de categoria

  • Piqué i Ibai, en una imatge promocional de Koi -
Publicat el 15 de desembre de 2021 a les 22:10
El Palau Sant Jordi ha vibrat com mai en una de les majors exhibicions de força del sector dels e-sports, els videojocs de competició professional. El gegant de l'streaming Ibai Llanos i el capità del Futbol Club Barcelona, Gerard Piqué, han omplert fins a la bandera el mític estadi barceloní en la presentació del seu equip professional d'e-sports. En un palau amb gairebé 15.000 persones -més de 400.000 mil a través dels canals de Twitch-, Llanos i Piqué han fet història en un esdeveniment magnànim per mostrar al món la seva nova marca, KOI, i la seva nova plantilla de League of Legends, el videojoc estrella de les competicions esportives.
  Els aficionats han pogut tornar a gaudir de l'espectacle del LoL en format presencial, gràcies a l'exhibició del nou equip d'Ibai i Piqué contra els campions francesos, Karmine Corp. L'impacte d'aquesta competició esportiva a través d'un videojoc ha traspassat fronteres, amb un gran desplegament de mitjans i celebritats, tant d'internet com d'altres àmbits, que no s'han volgut perdre l'exhibició. El mateix Llanos ha admès que a través del seu streaming de Twitch es trobava amb moltíssima gent d'edat avançada que es comença a interessar per aquest esport i tot el que l'envolta.
  Sorpresa rere sorpresa, el Sant Jordi ha estat l'escenari d'un desplegament de la nova realitat d'internet: un esdeveniment presencial retransmès per Twitch -a través del canal d'Ibai-, on s'ha presentat la samarreta, el nom, l'equip de creadors de contingut que acompanyaran la nova franquícia i tota la plantilla de jugadors professionals. A més, Llanos i Piqué han mostrat els principals patrocinadors del nou equip, que ha despertat una ovació general al palau: l'automovilística Cupra, el principal mecenes, Finetwork; i la gran sorpresa, Disney+. El gegant de Walt Disney serà la imatge de la nova Gaming House -el centre d'operacions d'un equip-.
  Els milers de joves que han omplert el palau barceloní celebraven extasiats el retorn a les graderies per un esdeveniment del LoL. La majoria de les persones amb les quals ha parlat aquest diari asseguren que "els mitjans no són conscients encara de la importància del món dels e-sports", no només per a internet, "sinó per a les competicions esportives" i, sobretot, "per a tots els joves". Barcelona ja va ser l'escenari de la final de la Superlliga, la major competició espanyola del LoL, amb una gran presència catalana.

La inversió de Piqué i la seva associació amb Ibai Llanos no és cap sorpresa per a un sector del futbol que veu com molts jugadors decideixen apostar per ser empresaris amb equips de League of Legends. Casemiro, David De Gea, David Azpilicueta o el Kun Agüero són diversos dels futbolistes que han apostat pels e-sports, amb gran èxit. El Palau Sant Jordi s'ha situat aquest dimecres en el focus central d'un sector que cada dia que passa arreplega milers de seguidors, un nivell altíssim de competició i milions d'euros de benefici. El canvi ja ha arribat.

[noticia]226994[/noticia]
[plantillavirals]