WhatsApp està desenvolupant una nova característica que permetrà als usuaris de l'aplicació editar els seus missatges de text un cop els hagin enviat, cosa que els evitarà haver-los d'eliminar per reescriure'ls. Altres aplicacions com Telegram, la seva màxima competència, ja ho permetien fa temps. Fa escasses setmanes, l'app va introduir una altra funció de Telegram: les reaccions als missatges.
La nova funció permetrà a usuaris de WhatsApp editar els seus missatges en cas d'haver-se equivocat en redactar-los. La novetat apareixerà en un submenú amb opcions per al missatge en qüestió, juntament amb altres ja disponibles, com ara informació i copiar.
Aquesta nova eina ha estat avançada pel mitjà especialitzat WABetaInfo. El portal ha recordat que ja se'n va parlar el 2017, encara que WhatsApp la va acabar descartant dies després. Es desconeix si hi haurà un termini de temps determinat per poder fer l'edició del missatge després d'enviar-lo.
El mitjà esmentat descarta que s'introdueixi un historial d'edició dels missatges per comprovar-ne les versions modificades. Tot i això, reconeix que els plans de WhatsApp poden canviar de cara al seu desplegament definitiu. Aquesta nova característica encara està en fase de desenvolupament a la beta d'Android, si bé s'espera que arribi també a la d'iOS i d'escriptori.
[plantillavirals]
Novetat capital a Whatsapp: els missatges enviats canviaran per sempre
El servei de missatgeria treballa en el desenvolupament de l'opció d'editar el text després de ser enviat
ARA A PORTADA
-
Trump trencarà relacions comercials amb Espanya pel xoc sobre l'Iran: «És un aliat terrible» Natàlia Pinyol
-
La Moncloa treu pit de la posició davant la guerra a l’Iran: «La política de defensa no la fa el senyor Trump» Pep Martí i Vallverdú
-
«Els EUA faran a l'Iran el mateix que van fer a l'Afganistan: posar un govern titella i robar» Pere Fontanals
-
Un dia al Mobile: robots que es barallen, l'omnipotència de la IA i el supermercat del futur Guillem Delso
-
El bloqueig a Madrid activa la bomba de rellotgeria dels pressupostos d'Illa Bernat Surroca Albet | Lluís Girona Boffi
Publicat el
01 de juny de 2022 a
les 17:58
Et pot interessar
-
Tecnologia
La Universitat de Lleida testarà cases de fusta per reduir un 20% el consum energètic
-
Tecnologia
Google eliminarà totes les dades emmagatzemades del mode incògnit
-
Tecnologia
El nou «Call of Duty: Warzone» té participació catalana (i ja pots jugar-lo)
-
Tecnologia
La policia inicia una investigació a Andorra després d'un reportatge sobre OnlyFans al país
-
Tecnologia
Facebook i Instagram recuperen la normalitat després d'una caiguda mundial
-
Tecnologia
Twitter activa sense avisar aquesta perillosa funció
