Els Bombers han hagut de rescatar set excursionistes de tres grups diferents aquest diumenge al Ripollès. Tots els rescats s’han produït a Queralbs i només un dels rescatats va necessitar atenció mèdica. La majoria van ser casos d’excursionistes desorientats
El primer va tenir lloc durant la nit de dissabte a diumenge a les 23:23 h. Una parella es va desorientar al Salt del Grill quan es feia fosc. Els Bombers van rebre l’avís que estaven perduts i van rescatar-los ja de nit. La parella van enviar la ubicació per telèfon i se’ls va localitzar ràpidament. Els GRAE van fer una instal·lació per baixar-los, sans i estalvis.
Ja diumenge al matí, els Bomber van rescatar un grup de 4 excursionistes travats al camí dels Enginyers. El rescat es va produir a les 11 h i es va activar un helicòpter que els va traslladar il·lesos fins a Núria.
I ja a la tarda d’aquest diumenge (18:42 h) es va haver d’evacuar un excursionista indisposat mentre feia la travessa entre Núria i Queralbs. Els GRAE i l'equip del SEM li van fer la primera atenció i posteriorment el van evacuar en helicòpter a l'Hospital de Campdevànol.
Tres rescatat en poques hores a Queralbs
Un d’ells ha estat un home que se l'ha evacuat amb helicòpter a l’Hospital de Campdevànol
Ara a portada
Publicat el 09 d’abril de 2023 a les 21:22
Actualitzat el 09 d’abril de 2023 a les 21:27
Et pot interessar
-
Societat Investiguen Erling Haaland per provocar una commoció cerebral a la mascota del Manchester City
-
Societat L'històric rècord de Messi que ha superat un jugador de l'Atlètic de Madrid contra l'Espanyol
-
Societat Sí que es podran fer servir vapejadors a les platges de Barcelona
-
Societat Arbres caiguts, talls ferroviaris i a les carreteres i la Volta, en escac: el vent sacseja Catalunya