Els Mossos d'Esquadra han obert una investigació per la troballa del cos d'una dona sense vida en un domicili del barri de Campoamor de Sabadell. El Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM) ha donat l'alerta en avisar la policia catalana aquest dimarts al migdia, a les 14 hores.
Segons han informat els Mossos, professionals del SEM s'han desplaçat fins a l'immoble i han trobat el cos de la dona que presentava evidents signes de violència. La Divisió d'Investigació Criminal (DIC) ha encetat la investigació per determinar les circumstàncies de la mort de la dona i buscar l'autor d'aquesta agressió mortal.
Es tracta del segon crim en menys de 15 dies a la capital vallesana. El passat 22 de juliol, un home va confessar als Mossos, presentant-se a la comissària del cos, que havia matat la seva parella i que l'havia amagat en un bagul.
Troben el cos d'una dona amb signes de violència en un pis de Sabadell
Personal del SEM ha donat l'alerta als Mossos d'Esquadra en desplaçar-se a un domicili del barri de Campoamor
ARA A PORTADA
-
Llogar un pis a Catalunya és un 11% més car que fa un any: així varia el preu per ciutats Lluís Girona Boffi
-
-
El Consell de Garanties, en contra del decret llei per ajornar la pujada de la taxa turística Redacció
-
La Unió Europea multa Glovo amb 329 milions per formar un càrtel per controlar el sector del delivery Marc Orts i Cussó
-
Publicat el 03 d’agost de 2021 a les 18:12
Et pot interessar
-
Societat El temps d'aquest dimarts 3 de juny: calma abans d'un breu canvi de temps
-
Societat Les escoles també es mobilitzen pels enderrocs i desnonaments a Vallcarca
-
Societat Capturen una serp prop d'un parc infantil a Barcelona
-
Societat Qui rebrà l'alerta per risc químic aquest dimecres 4 de juny?
-
Societat Les universitats catalanes, les millors per estudiar ciències, tecnologia, enginyeria i matemàtiques
-
Societat Una universitat catalana és la millor de l'Estat, segons el rànquing mundial