La Policia Municipal de Girona ha denunciat un conductor que triplicava la taxa d'alcoholèmia permesa i que va bolcar el seu cotxe davant de la seu de la Generalitat a Girona divendres a nit. Els fets van passar pels volts de quarts de deu del vespre quan, per causes que s'investiguen, el conductor va accidentar-se a la plaça Pompeu Fabra.
Un cop els agents van arribar al lloc dels fets, li van fer la prova d'alcoholèmia a l'home de 38 anys i que va donar un resultat penal, triplicant la taxa màxima de 0,25 mg per litre d'aire, fet que va provocar que s'instrueixin les diligències corresponents al jutjat. El sinistre no va provocar ferits, tampoc el conductor del vehicle.
Un conductor begut bolca el cotxe davant de la seu de la Generalitat a Girona
Societat
La Policia Municipal el denuncia per conduir triplicant la taxa màxima permesa
- Imatge del cotxe bolcat a Girona -
- ACN
ARA A PORTADA
Publicat el
13 de març de 2021 a
les 15:17
Et pot interessar
-
Societat Detenen el presumpte autor de tres incendis forestals al Prat de Llobregat
-
Societat La terapeuta dels Andic va dissenyar una teràpia de xoc a Montserrat: volia sotmetre'ls a una «situació extrema»
-
Societat
Barcelona tindrà un pregó familiar: Toni Falgueras, del celler Gelida, encetarà la Mercè 2026 amb la seva filla
-
Societat
Cinc sancions al dia: així castiga l'Ajuntament de Barcelona les trampes dels negocis de Ciutat Vella
-
Societat
El flexo de la Via Laietana
-
Societat Crit d'alerta de la Universitat Catalana d'Estiu per «incerteses» en el finançament
