Un tren de Rodalies ha patit un descarrilament entre les estacions de Planoles i la Molina, a prop de Toses. El comboi, que circulava en sentit Puigcerdà, portava 35 passatgers. Segons Renfe, cap d'ells ha resultat ferit i es transbordaran a un altre tren per evacuar-los fins a l'estació de Toses. Està previst que des d'allà se'ls transbordi a un autobús per arribar a Puigcerdà.
Segons Renfe, el descarrilament ha tingut lloc a dins d'un túnel, per la qual cosa s'ha sol·licitat ajuda externa. Tècnics d'Adif i de Renfe s'han desplaçat fins al punt del descarrilament per avaluar la incidència. Pel que fa a l'evacuació, des de Renfe s'indica que es durà a terme tan aviat com sigui possible.
[ultimahora]
Un tren amb 35 passatgers descarrila entre Planoles i la Molina
Societat
Segons Rodalies no hi ha ferits
ARA A PORTADA
-
Successos Les vides desestructurades de Pere i Otman, els dos menors acusats de l'homicidi a Manresa Pere Fontanals
-
-
Societat De la pèrdua del gust per llegir a l'«embranzida» de les pantalles: radiografia del naufragi a les proves PISA Gerard Mira
-
Societat Niubó reitera l'aposta del Govern per la lectura davant l'enfonsament «generalitzat» a PISA Gerard Mira
-
Societat Niubó dibuixa la línia vermella del Govern amb els docents: «L'oferta salarial és més que suficient» Marc Orts i Cussó
Publicat el
09 de juliol de 2019 a
les 21:45
Actualitzat el
10 de juliol de 2019 a les
06:52
Et pot interessar
-
Societat
Investiguen Erling Haaland per provocar una commoció cerebral a la mascota del Manchester City
-
Societat
L'històric rècord de Messi que ha superat un jugador de l'Atlètic de Madrid contra l'Espanyol
-
Societat
Sí que es podran fer servir vapejadors a les platges de Barcelona
-
Societat
Arbres caiguts, talls ferroviaris i a les carreteres i la Volta, en escac: el vent sacseja Catalunya
-
Societat
Les millors imatges de l'eclipsi parcial de sol a Catalunya
-
Societat
Alves té dret a una indemnització de l'Estat per l'any de presó provisional
