VÍDEO L'original agraïment a la tasca dels sanitaris d'una comunitat de veïns de Barberà

A més dels aplaudiments afegeixen la intermitència dels llums

Publicat el 16 de març de 2020 a les 12:04
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=Z91csif_jIw[/youtube]
Des d'aquest dissabte, i nascut a les xarxes socials, s'ha impulsat que a les 20 hores la gent surti al balcó i a les finestres per aplaudir com a mostra d'agraïment per la tasca dels sanitaris que està duent a terme aquests dies en l'objectiu de frenar l'expansió del coronavirus i atendre les persones malaltes. 

[noticiadiari]2/198297[/noticiadiari]
En una comunitat de veïns de Barberà (el Vallès Occidental) això s'ha fet d'una manera original. Als aplaudiments s'hi ha afegit els llums, l'encesa i apagada mentre es picava amb les mans, convertint l'agraïment en un espectacle molt vistós i lluminós. 

Una original forma de donar les gràcies a tot el personal de l'àmbit de la salut que s'estén arreu. A Sabadell tampoc s'ha faltat a la cita aquest diumenge.  [noticiadiari]2/197029[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/197179[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/197894[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/197155[/noticiadiari]