La Via Pirinenca d'aquest 2022 ja té data: serà el proper 2 de juliol i s'il·luminaran prop de 400 cims des del País Basc fins al Mediterrani. Per tothom que hi vulgui participar, les inscripcions es poden realitzar fent clic en aquest enllaç. Tot plegat s'ha presentat aquest divendres al vespre amb Dolors Feliu, Jordi Pesarrodona, Jordi Merino i Marc Antoni Malagarriga.
La presidenta de l'ANC ha destacat que és l'"acció artística" més gran de caràcter polític que s'ha projectat mai a Europa. "Activisme i creació artística units, una acció que perdurarà en la memòria. Una crida internacional cap a una causa justa a favor de l'autodeterminació dels pobles", ha assegurat.
A més, també s'ha projectat el documental Llum i Llibertat, rodat el 2019 amb la il·luminació de 131 cims de Montserrat. La Via Pirinenca és un projecte comú de l'Assemblea Nacional Catalana (ANC) amb la Federació d'Entitats Excursiontes de Catalunya (FEEC) i Gure Esku. També hi col·labora Òmnium i la fundació Reeixida.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=iilE0wHbfmU[/youtube]
Via Pirinenca: 400 cims il·luminats per l'autodeterminació de Catalunya i del País Basc
Societat
Serà el proper 2 de juliol i s'il·luminaran prop de 400 cims amb l'objectiu d'unir ambdós territoris
- Anunci de la Via Pirinenca 2022 -
- ANC
ARA A PORTADA
-
-
Societat «Els governs seran cada vegada més gestors de tragèdies» Pep Martí i Vallverdú | Arnau Urgell i Vidal
-
-
Societat «Les elits encara pensen que la recerca és finançament, quan és talent i regulació» Pep Martí i Vallverdú
-
Economia «El que volem veure és el pla d'infraestructures que prepara el Govern» Pep Martí i Vallverdú
Publicat el
10 de juny de 2022 a
les 19:59
Et pot interessar
-
Societat
Ceuta i Almaraz, la mateixa cosa
-
Societat
Mor Josep Cusí, l'empresari català amic íntim del rei emèrit Joan Carles
-
Societat
Pas endavant en la lluita contra el càncer de pell: una vacuna personalitzada
-
Societat
Donar vida a la nit de Barcelona: «Fas que la gent s’ho passi molt bé»
-
Societat
Reoberta l’AP-7 a Gelida després de l’incendi d’un camió
-
Societat
Investiguen un incendi en una terrassa del barri del Clot de Barcelona
