16
de febrer
de
2017, 13:20
Actualitzat:
13:26h
Dani Mauriz, director de l'Escola Montserrat de Sant Vicenç de Castellet, ha estat el primer ponent aquest matí d'Eduketing, el congrés internacional de màrqueting educatiu que s'està fent a Sevilla. La seva conferència, de to amè i molt clarificador, s'ha centrat en els 10 punts clau a tenir en compte a l'hora d'augmentar la captació d'alumnes en estudis de Formació Professional.
Conceptes com la comunicació, la implicació del claustre, una bona tasca comercial o la innovació pedagògica a les aules han estat protagonistes de la ponència. L'Escola Montserrat ha aconseguit, en els darrers 3 anys, augmentar un 30% el nombre d'alumnes inscrits al centre.
Mauriz va començar a assistir a Eduketing com a públic però la gran revolució pedadògica i en l'àmbit del màrqueting que està fent l'Escola els darrers cursos, l'han portat a ser ponent del congrés per segona vegada, al costat d'experts en coaching, màrqueting, divulgació científica, comunicació, innovació, etc.
Eduketing se celebra aquests dijous i divendres al Palau d'Exposicions i congressos Fibe de Sevilla, amb l'objectiu d'aprofundir en la pràctica del màrqueting educatiu, desenvolupar noves estratègies de captació d'alumnes i identificar experts de noves disciplines.
Conceptes com la comunicació, la implicació del claustre, una bona tasca comercial o la innovació pedagògica a les aules han estat protagonistes de la ponència. L'Escola Montserrat ha aconseguit, en els darrers 3 anys, augmentar un 30% el nombre d'alumnes inscrits al centre.
Mauriz va començar a assistir a Eduketing com a públic però la gran revolució pedadògica i en l'àmbit del màrqueting que està fent l'Escola els darrers cursos, l'han portat a ser ponent del congrés per segona vegada, al costat d'experts en coaching, màrqueting, divulgació científica, comunicació, innovació, etc.
Eduketing se celebra aquests dijous i divendres al Palau d'Exposicions i congressos Fibe de Sevilla, amb l'objectiu d'aprofundir en la pràctica del màrqueting educatiu, desenvolupar noves estratègies de captació d'alumnes i identificar experts de noves disciplines.