El projecte de recollida, reciclatge i revenda tèxtil “Roba Amiga” ja ha recollit 3.557 quilos de roba a Camprodon durant el segon trimestre d'aquest any.
Així ho ha informat l'entitat a l'Ajuntament, i tot fa pensar que, si es manté aquest ritme, aquest any se superarà la xifra de 9.000 quilos que es va registrar el 2016. L'estadística mostra que les mesures dutes a terme per optimitzar el rendiment dels contenidors i el servei continuen donant els seus fruits.
L'objectiu de Roba Amiga és reduir al màxim els residus tèxtils a través d’un model que promogui la inserció de persones en situació o amb risc d’exclusió social.
3.500 quilos de roba recollits a Camprodon en només tres mesos
El projecte "Roba Amiga" té tres contenidors repartits per diversos punts del municipi
ARA A PORTADA
-
-
«Som un soci fiable»: la Moncloa respon a Washington i referma que la guerra de Trump és «il·legal» Pep Martí i Vallverdú
-
Menys velocitat a les autopistes i més teletreball: la recepta europea per estalviar combustible Arnau Urgell i Vidal
-
El Govern referma l'objectiu de guanyar incidència al Prat: «Ningú tindrà més competències que nosaltres» Bernat Surroca Albet
-
Els Mossos punxen amb Puigdemont: no troben trucades amb els agents que van ajudar-lo a marxar Redacció
Publicat el
23 de juliol de 2021 a
les 16:50
Et pot interessar
-
Societat
Investiguen Erling Haaland per provocar una commoció cerebral a la mascota del Manchester City
-
Societat
L'històric rècord de Messi que ha superat un jugador de l'Atlètic de Madrid contra l'Espanyol
-
Societat
Sí que es podran fer servir vapejadors a les platges de Barcelona
-
Societat
Arbres caiguts, talls ferroviaris i a les carreteres i la Volta, en escac: el vent sacseja Catalunya
-
Societat
Les millors imatges de l'eclipsi parcial de sol a Catalunya
-
Societat
Alves té dret a una indemnització de l'Estat per l'any de presó provisional
