8 d’abril
SOLSONA: VISITA GUIADA PEL NUCLI ANTIC. A les 11 h, des de l’oficina de turisme - 973482310. VISITA GUIADA AL POU DE GEL a les 12.30 h i a les 18.30 h. Venda d'entrades i punt d’inici al mateix pou. VISITA GUIADA AL QUARTO DELS GEGANTS (activitat adreçada a famílies) a les 17 h. Durada: 30 min. Punt de sortida: Oficina de Turisme – 973482310. Més informació: www.solsonaexperience.com
SOLSONA: EMMIRALLA'T EN UN LLIBRE - MARIONA TRENCHS. A les 11:00 h. A la Biblioteca Carles Morató - Saló de les Homilies d'Organyà.
SOLSONA: CICLE ACÚSTIC. Concert amb Clàudia J. Crespo. Soul, a les 19.30 h a la Criolla (c. Carrer Castell, 5).
9 d’abril
SOLSONA: VISITA GUIADA PEL NUCLI ANTIC. A les 11 h, des de l’oficina de turisme - 973482310. VISITA GUIADA AL POU DE GEL a les 12.30 h. Venda d'entrades i punt d’inici al mateix pou.
SANT LLORENÇ DE MORUNYS: XERRADA – SOMRIUS PERQUÈ ETS FELIÇ O ETS FELIÇ PERQUÈ SOMRIUS. A les 18 h, a la sala de Plens de l’Ajuntament de Sant Llorenç.
ARA A PORTADA
Publicat el 07 d’abril de 2017 a les 19:30
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans El Festival AIMS de Solsona oferirà 31 concerts a la Catalunya Central i al Prepirineu entre l’1 i el 17 d’agost
-
Cultura i Mitjans El film «Estrany riu», on participa el solsoní Roc Colell Moncunill, seleccionat al Festival de Venècia
-
Cultura i Mitjans 'Solsona és ciutat: segadors, pesta i patrona' és el títol de la visita nocturna
-
Cultura i Mitjans El Paral·lel Festival torna al Port del Comte amb la seva vuitena edició del 25 al 27 de juliol
-
Cultura i Mitjans Escolta aquí els treballs premiats al XIII Concurs de relats breus del Solsones
-
Cultura i Mitjans L'escolania i el Cor Juvenil del Misteri d'Elx i ofereixen un concert a la Catedral de Solsona