12 de setembre
SOLSONA: VISITA GUIADA PEL NUCLI ANTIC. A les 11 h, des de l’oficina de turisme - 973482310.
SOLSONA: De 10 a 14 h i de 16 a 21 h, a l’auditori de la Sala Polivalent, ACAPTE DE SANG. A partir de les 15 h, a Cal Roure (camí de la Creu Blanca), V COPA INTERCOMARCAL DE MOTOTERRES. Per a més informació: www.motorclubsolsones.net . A les 18 h, a la plaça del Camp, 41è CONCURS DE SARDANES DE LA TERRA FERMA. A les 20 h, a la Sala Polivalent, CONCERT a càrrec de Manel Camp Quartet i Lídia Pujol. A les 22 h, al Teatre Comarcal de Solsona, TEATRE amb la representació de l’obra Els feréstecs, de Carlo Goldoni, a càrrec del Grup de Teatre Lacetània.
13 de setembre
CASTELLVELL (Olius): FESTA DE LA MARE DE DÉU DEL REMEI. Al matí, missa i cant dels goigs de la Mare de Déu del Remei.
SOLSONA: VISITA GUIADA PEL NUCLI ANTIC. A les 11 h, des de l’oficina de turisme - 973482310. Durant tot el dia, a la plaça del Camp, 21è torneig SOLSONA BÀSQUET 3X3. A les 18 h, al Teatre Comarcal de Solsona, TEATRE amb la representació de l’obra Els feréstecs, de Carlo Goldoni, a càrrec del Grup de Teatre Lacetània.
ARA A PORTADA
-
Neix a Solsona l'Associació de Mancomunitats de Catalunya per aconseguir un «accés just» als recursos públics Redacció
-
El Ple del Consell Comarcal votarà aquest dijous la concessió del Premi Signum a l’historiador solsoní Ramon Planes Albets Redacció
-
-
-
Impulsaran el català al comerç de Solsona amb un pla d’accions estratègiques i formació als establiments Redacció
Publicat el 11 de setembre de 2015 a les 19:45
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
El programa de tardor al Jezz porta a Solsona Galgo Lento
-
Cultura i Mitjans
El TRAU porta a escena «El crèdit», la gran comèdia de Jordi Galceran
-
Cultura i Mitjans
Concert de Biel Roca, Clara Mas i Júlia Xandri
-
Cultura i Mitjans
El pòdcast «Què t’ha passat?» omple la sala polivalent de Sant Climenç amb humor i complicitat
-
Cultura i Mitjans
Art solsoní i cardoní a l’exposició-subhasta contra el càncer de Manresa
-
Cultura i Mitjans
Nova edició del cicle Cultura a l’Era al Miracle: cultura, gastronomia i producte del territori al Miracle aquest 23 de novembre
