A partir d’aquest divendres 26 de juny ja podreu comprar els cromos de l’àlbum del Carnaval de Solsona, i així poder-lo completar del tot. Són 5 cromos els que falten per tenir l’àlbum acabat i entrar al sorteig del viatge.
Trobareu els cromos als següents establiments:
[despiece]
Cal Verdaguer
Somnis de paper
Maxi Diez
Estació de Servei Setelsis
Llibreria Jobis
El Drac
El Pellicer
Estanc de Baix[/despiece]
Per poder participar al sorteig cal seguir les següents premisses, que anirem recordant a mesura que s’apropin les dates:
Completar l’àlbum correctament
Els dies 8 i 22 d’agost es faran les comprovacions dels àlbums i es podran segellar (amb inscripció prèvia a través del web)
El 5 de setembre farem el sorteig de l’àlbum guanyador d’un viatge valorat en 1.000 euros, amb validesa durant el 2021
Amb tres mesos de retard es posen a la venda els últims cromos de l'àlbum del Carnaval de Solsona
Cultura i Mitjans
A causa de la pandèmia de la Covid-19
ARA A PORTADA
-
Societat Expectativa pels nous ajuts per rehabilitar i millorar els habitatges del nucli antic de Solsona Ramon Estany Montanyà
-
Successos Una fuita d'aigua en un pis de Solsona provoca un ensurt a l'avinguda Cardenal Tarancón Ramon Estany Montanyà
-
Cultura i Mitjans El Carnaval de Solsona convoca una reunió de socis i de la 69ena per començar a preparar l’edició del 2027 Ramon Estany Montanyà
-
-
Publicat el
25 de juny de 2020 a
les 21:36
Actualitzat el
28 de juny de 2020 a les
08:11
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
L’ACTUA programa dos cine-fòrums per debatre sobre racisme i salut, treball i dones, a Solsona
-
Cultura i Mitjans
El patrimoni de Solsona obre portes: del Pou de Gel a la reserva del Museu
-
Cultura i Mitjans
JOMA i Manuel Barrios, guardonats amb el Premi Maria Rius 2026 d'il·lustració
-
Cultura i Mitjans
Tornen les jornades «Carreteres de Memòria. Reconstruir un país com a condemna» sobre el treball forçat durant el franquisme
-
Cultura i Mitjans
Alba Marbà estrena un nou programa musical a Solsona FM
-
Cultura i Mitjans
El Centre d’Estudis Lacetans celebra el seu 30è aniversari amb una sortida cultural i arqueològica a Verdú
