Francesc Boix amb una de les cadires per apadrinar. Foto: Ramon Estany
Francesc Boix va recordar en l'acte de presentació que el Tatrau també té moltes mancances i el que es presenta avui és el resultat d'una primera fase, esperant que en el futur n'hi hagi més, "per que el que volem és afegir millores per guanyar en comoditat i funcionalitat". I per fer-ho caldrà treballar molt i també caldrà el suport de tots. I en aquesta línia d'estendre a tothom la possibilitat de col·laborar i de patrocinar i tirar endavant aquesta obra, "volem posar en marxa l'apadrinament de cadires".
Apadrinar una cadira és una iniciativa que es posarà en marxa properament i que consistirà en posar el nom d'un col·laborador en una placa a una cadira del local, mitjançant l'aportació de 50 euros. "Això no vol dir que tindreu dret a seure sempre que vingueu aquí", comenta irònicament Boix, sinó que serà "una manera de publicitar la vostra contribució".
Per les dimensions i l'equipament del local, "la nostra contribució amb el Tatrau és una contribució modesta, i, encara que sovint sentireu a dir que aquí s'hi fan espectacles de petit format, per Lacetània Teatre aquest projecte és de gran format" i si s'ha pogut tirar endavant ha estat gràcies a la col·laboració i l'esforç de moltes persones: en primer lloc de tota la gent que o bé com a membres del grup de Teatre o bé com a públic, han permès mantenir i fer crèixer el teatre a Solsona durant aquests últims 29 anys i que han possibilitat plantejar-se un projecte com el Tatrau.
També a tots els amics i col·laboradors i patrocinadors que han contribuit amb el seu esforç, temps i diners, a fer possible l'execució d eles obres. Al propietari del local, amb la seva comprensió i facilitats, que s'entenen com una aposta per aquest projecte.
I al Consell Comarcal del Solsonès, i a l'Ajuntament de Solsona, per la seva predisposició, facilitats i suport i finalment als membres de la Junta del Lacetània Teatre, per la seva dedicació, il·lusió, hores de treball i de neguits, empenta i determinació que han obert el camí per fer realitat "un somni de tots".
«Apadrina una cadira», una manera original de col·laborar amb el Tatrau
Cultura i Mitjans
Es posarà el nom del col·laborador en una placa a una cadira del local
ARA A PORTADA
-
Societat Un centenar llarg de veïns es reuneixen a Sant Llorenç de Morunys per exigir millores en l’atenció sanitària Ramon Estany Montanyà
-
Cultura i Mitjans La 373a Festa Major de Solsona s’allarga durant deu dies fins al 13 de setembre Ramon Estany Montanyà
-
Cultura i Mitjans Tot a punt per la festa patronal del barri de Sant Serapi a Solsona Ramon Estany Montanyà
-
Societat Veïns i ajuntaments de la Vall de Lord reclamen que es garanteixi la cobertura horària al consultori mèdic Ramon Estany Montanyà | ACN
-
Cultura i Mitjans Solsona torna a confiar en Ramon-Àngel Davins per al cartell de la Festa Major, amb els cavallets com a emblema central Ramon Estany Montanyà
Publicat el
17 d’abril de 2011 a
les 16:25
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Mònica Casamiquela Pérez, de Solsona, obté un accèssit als premis literaris Guillem de Belibasta
-
Cultura i Mitjans
La balma de la Mare de la Font serveix d'escenari per a un taller que revisita cançons catalanes icòniques
-
Cultura i Mitjans
Solsona inicia la venda d'entrades per al concert solidari de Festa Major dedicat als infants del Txad
-
Cultura i Mitjans
El suspens de «Quan les oques van al camp» irromp a la Festa Major de Solsona amb l'obra de Lacetània Teatre
-
Cultura i Mitjans
La vida quotidiana de Solsona al voltant dels Torroja centra les visites nocturnes teatralitzades
-
Cultura i Mitjans
El Museu de Solsona impulsa una vivència sensorial familiar inspirada en la mostra medieval
