Dissabte 13 de febrer
SANT LLORENÇ DE MORUNYS: CARNESTOLTES. A les 19.30 h, inici de la rua a la plaça Major amb els Som Kom Som! Recorregut: Pl Major, Pl Església, La Canal, Ctra de Berga, Pavelló. El concurs de disfresses es farà durant la rua (no es farà desfilada al Pavelló), el jurat estarà ubicat a la terrassa del Bar Jardí. A les 21.30 h, sopar popular al pavelló i a les 23 h, entrega de premis i seguidament concert amb Thuglife + DJ.
Diumenge 14 de febrer
SOLSONA. TARDA DE BALL AMB PEP I MARIA JOSÉ
El Casal Cívic acull una nova sessió de les "Tardes de ball" organitzades pel Consell de la Gent Gran. Aquesta vegada l'amenitza el duet integrat per Pep i M. José. Com sempre, començarà a les 7 de la tarda.
Aquest cap de setmana és carnaval a Sant Llorenç de Morunys
Agenda del cap de setmana
ARA A PORTADA
-
-
Institucions i teixit empresarial del Solsonès i Cardona celebren una dècada d’impuls socioeconòmic Redacció
-
El solsoní Genís Cardona rep un guardó literari a la Festa de les Lletres de Terrassa Ramon Estany Montanyà
-
Neix a Solsona l'Associació de Mancomunitats de Catalunya per aconseguir un «accés just» als recursos públics Redacció
-
Publicat el 12 de febrer de 2016 a les 17:20
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Òmnium Cultural del Solsonès convoca la divuitena edició dels PREMIS DRAC
-
Cultura i Mitjans
El programa de tardor al Jezz porta a Solsona Galgo Lento
-
Cultura i Mitjans
El TRAU porta a escena «El crèdit», la gran comèdia de Jordi Galceran
-
Cultura i Mitjans
Concert de Biel Roca, Clara Mas i Júlia Xandri
-
Cultura i Mitjans
Impulsaran el català al comerç de Solsona amb un pla d’accions estratègiques i formació als establiments
-
Cultura i Mitjans
El Ple del Consell Comarcal votarà aquest dijous la concessió del Premi Signum a l’historiador solsoní Ramon Planes Albets
