La parròquia de Brics, al municipi d'Olius, celebra aquest cap de setmana la Festa Major, i ho fa començant aquest dissabte, 13 d'agost, a les 3 de la tarda amb el I Moto Terra de Brics. A 2/4 de 10 de la nit, hi haurà un sopar popular per tothom, amb torrade si arengades, i acompanyats de la música de ball dels TRYFASIC.
El diumenge 14, a les 12 del migdia, hi haurà una Missa jove, i en sortir, s'oferirà el tradicional pa sucat de brics, amb repartiment de flors.
Les celeb racions acabaran a les 7 de la tarda amb el ball a càrrec del grup CRYSTAL. A la mitja part, es repartirà coca i barreja per tothom, i xocolatada per la quitxalla. També es farà un sorteig.
Brics fa Festa Major
El 13 i el 14 d'agost
Publicat el 13 d’agost de 2011 a les 09:53
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
El Consell Comarcal del Solsonès lliurarà aquest divendres el Premi Signum a l’historiador Ramon Planes Albets
-
Cultura i Mitjans
Manresa Teatre Musical porta a Solsona «Compte amb l'ogre!»
-
Cultura i Mitjans
L'Arxiu Comarcal del Solsonès organitza una mostra bibliogràfica de Ramon Planes Albets
-
Cultura i Mitjans
La Coral Estel de Sant Jordi: música i solidaritat a Montserrat
-
Cultura i Mitjans
L'Institut d'Estudis Ilerdencs reparteix més de 37.000 euros per projectes culturals entre 6 entitats del Solsonès
-
Cultura i Mitjans
199 escolars del Solsonès han participat al concurs cultural esportiu 25/26
