La companyia la Diversa del Casino de Calaf portarà, un cop més, l’obra ‘Monólogos de la Vagina’ a l’escenari de l’entitat calafina. Aquesta serà la fi de la gira de l’obra, després de grans representacions i una magnífica rebuda per part del públic. L’obra serà aquest dissabte 16 de març a les 19.30 hores i serà dirigida per la Carme Sala.
Quan es va estrenar a Nova York, l’obra estava protagonitzada per una sola actriu, la pròpia autora, que donava vida a una dotzena de personatges, de diferents edats, actituds i estats d’ànim. L’adaptació de la companyia La Diversa compta amb la participació de diferents actrius de Calaf i voltants i tots els seus monòlegs estan relacionats amb la vagina, ja sigui per parlar de la sexualitat, la menstruació, el part, entre altres temes.
Les entrades per aquesta representació estan exhaurides. Tot i això, poden trucar al telèfon 620 134 018 per si hi hagués alguna cancel·lació i d’aquesta manera, quedés alguna localitat lliure.
ARA A PORTADA
-
-
Marc Barbens reclama al govern del Consell Comarcal que defineixi una posició conjunta sobre el futur del Centre Sanitari Redacció
-
Mapa | On és més barata la benzina a Catalunya? Consulta els preus de totes les estacions Roger Tugas Vilardell
-
La Diputació de Lleida escull Solsona per celebrar el 3r Congrés Català de Repoblament l'any vinent Redacció
-
Solsona blinda de seguretat al Mirasol i la zona esportiva per prevenir robatoris a domicilis Redacció
Publicat el
12 de març de 2024 a
les 17:25
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
L’excel·lència en la recerca de l’Institut Francesc Ribalta de Solsona torna a ser premiada per la Generalitat
-
Cultura i Mitjans
Una norantena d’alumnes d’escoles de música de Solsona, Súria, Vilafranca i Barcelona comparteixen partitures a La Carral
-
Cultura i Mitjans
Un centenar d’estudiants del Francesc Ribalta posen a prova el seu talent matemàtic
-
Cultura i Mitjans
La Catalunya Central celebra el Dia Mundial de la Poesia amb una ruta pel nucli antic de Solsona
-
Cultura i Mitjans
El teatre comarcal de Solsona recupera l'humor d'Eugenio amb «Tribut al geni»
-
Cultura i Mitjans
El podcast «Llegir» porta a Solsona Irene Pujadas i Òscar Andreu
