La Capella de Música de Música de la Mare de Déu del Claustre participarà a la celebració de la Solemnitat del Cos i la Sang de Crist, més coneguda com la festa de Corpus, aquest dissabte, 1 de juny al Santuari del Claustre.
A 3/4 de 8 del vespre tindrà lloc la Sabatina, la pregària que cada dissabte se celebra en honor a la Mare de Déu. A les 8 començarà l'Eucaristia de la Festivitat.
La celebració és una oportunitat per conèixer el treball que fa la Capella de Música com a cor litúrgic del Claustre juntament amb l’organista titular del santuari, Jordi Xandri.
La seva participació a les celebracions del Claustre acostumen a ser per la Festa Major, l'Aniversari de la Coronació de la Mare de Déu, Nadal i les vigílies de Diumenge de Rams i Corpus.
Així mateix, si algú està interessat a formar-ne part només cal que es posi en contacte amb alguns dels seus integrants.
Celebració de Corpus amb la Capella de Música del Claustre
Aquest dissabte, 1 de juny al Santuari del Claustre, a 3/4 de 8 del vespre tindrà lloc la Sabatina
ARA A PORTADA
-
La Plaça del Palau Episcopal de Solsona s’omple amb una catifa reivindicativa pel dret a l’habitatge Ramon Estany Montanyà
-
450 veïns i veïnes demanen aturar la cessió del solar annex a la Sala Polivalent de Solsona per construir-hi habitatge social Redacció
-
-
-
El SEM renova de forma integral el transport urgent a les comarques de la Catalunya Central Pere Fontanals
Publicat el
29 de maig de 2024 a
les 20:53
Actualitzat el
02 de juny de 2024 a les
07:46
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Solsona serà escenari del concert especial de Marc Anglarill pels 15 anys de trajectòria
-
Cultura i Mitjans
Programa d'actes de la diada de Corpus a Solsona
-
Cultura i Mitjans
Crida als amants de la poesia per participar a un recital col·lectiu el 10 de juny
-
Cultura i Mitjans
La Casa Gran del Miracle conclou la seva reforma amb suport dels fons Next Generation
-
Cultura i Mitjans
Pol Blanca Barrera de Solsona dissenya el cartell de la Patum de Berga 2026 i el certamen bat el rècord de participació
-
Cultura i Mitjans
L’església del Cor de Maria de Solsona acull la força de The River Troupe Gospel en un concert interactiu
